Hej Aminoer! Jeg har et firma, der hedder Outstand1ng Performances og arbejder på at udbrede kendskabet til, hvad jeg laver og kan. Derfor vil jeg gerne give virksomheder og sportshold et godt tilbud på team coaching. Din virksomhed kan deltage i et team coaching forløb, hvor en større eller mindre del af modydelsen er reklame for mit firma. Dernæst vil jeg nævne at mine priser inden for dette område i forvejen er rigtig gode. Så hvis du ønsker at udvikle din virksomhed i en positiv retning, så kan jeg være med til at støtte jer i denne udvikling. Kort sagt handler team coaching om at udvikle dele af eller hele teamet i virksomheden eller sportsholdet. Først og fremmest får et team størst mulighed for succes, hvis der er en klar og skarp målsætning og et godt team der kan samarbejde hen imod denne. Derfor skaber vi sammen en målsætning for teamet og udvikler teamet i forhold til denne. Vi vil komme ind omkring mål og motivation, teamsammensætning og kommunikation samt hvordan teamets forskellige styrker udnyttes bedst muligt. Kort sagt: hvad er vi gode til og hvordan kan vi hjælpe hinanden med at blive bedre? I er meget velkomne til at kontakte mig uanset størrelsen på jeres virksomhed eller sportshold (fra 2 til ?). Ekstra tilbud til virksomhedsejere og sportsudøvere/trænere: Kontakt mig inden 15. November og jeg vil give 50% rabat på individuel coaching og mental coaching til og med juni 2010. Skriv blot dine kontaktoplysninger her eller på nedenstående mail, så kan du altid selv vælge, hvornår du ønsker et forløb. Det er IKKE bindende at tilmelde sig. I er meget velkomne til at spørge ind til mit tilbud i denne tråd eller på mail! Bedste hilsner Kenneth Dreyer ksd@outstand1ng.dk tlf.nr. 23 28 65 99 |
Styrk din virksomhed via team coaching!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)