Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mener DU der skal være i drenge-røvs lejligheden?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan.:

En bar er sgu da for midaldrende mennesker ;-)
Men selvfølgelig skal der forefindes at udvalg af ingrendienser, shakere og blender til at fremtrylle lækre drinks :-)

Hvorfor fanen er en bar for middelaldrende mennesker? Jeg synes sku' det ville være epic.. og jeg er 20 ?.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 20:39

Der skal da stå en fed motorcykel. På gulvet under den skal der være spejle, og på væggen, spots der lyser ind på den. (det gælder selvfølgelig kun for vinterhalvåret)  Stick out tongue

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 20:41

En rund seng/sofa so snurrer rundt.. lige som i the Playboy mansion!!!!

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 23:30

Simon Elkjær:
Hvorfor fanen er en bar for middelaldrende mennesker? Jeg synes sku' det ville være epic.. og jeg er 20 ?.

Haha, jeg tænkte nok at jeg ville få en reaktion på den kommentar ;-) Jeg synes bare, at det var sådan noget midaldrende mennesker havde i 80'erne, men alt er jo smag og behag, hehe.

Iøvrigt: En fed hængekøje kunne også være fed i en ungkarlehybel...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:52

RasmusLykke:

Amino-drengerøve nu er det satme tid!

Jeg har i flere år stræbet efter, at min lejlighed var drengerøvs stil med gode, sjove men også pratiske og tekniske drengerøvsprodukter. Det jeg tænker på er f.eks. Spion kamera, Lys-fjernbetjening, bar og etc.,

Mit spørgsmål er her til jer - HVAD SYNES DU DRENGE-RØVS LEJLIGHEDEN SKAL HAVE?

Tak for hjælpen!

Rasmus

Ømmm... hvad har dette med Iværksætter -snak at gøre ???  Hmm

Hører dette indlæg ikke mere under "Cafe".

Det smager lidt af MLM under "Salg og Marketing i den virkelig verden"...Stick out tongue

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 00:04

Godt du lige kom med og gav dit besyv! 

Det kommer vel an på hvad hensigten er. F.eks. hvis jeg ville starte en interaktiv blog omkring drengerøvs-relaterede produkter eller den slags.

Men du må da have lidt for meget tid for at ville indsende den kommentar ven :-)

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:10

Tak Big Smile

Interessant svar, så måske er jeg forkert på den  her. Kan du ikke vise mig teksten hvor din hensigt fremgår i dit indlæg ?

Ja, nogle vil sige at jeg har for meget tid, men jeg ser at min fritid tid går til noget nyttigt her på Amino, hvad syntes du ?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er sagt mange rigtige ting, men desværre er de helt løsrevne fra det virkeligt væsentlige:

Din lejlighed skal have en central server, der styrer ALT.

Et system af bluetoothenheder sikrer, at serveren ved præcis hvor din mobil (og dermed du) befinder dig i lejligheden. Din mobils gps sikrer, at serveren ved hvor tæt du er på at komme hjem. Derfor står der altid frisklavet kaffe, når du dukker op. Lyset tænder sig selv i takt med at du komme ind i rummene - der er selvfølgelig flere lysprogrammer, der via neurale net selv har lært sig dine lysvaner.

I alle potteplanter sidder individuelle fugtmålere, der åbner og lukker mikrohanerne i dit vandingsanlæg.

Din yndlingsmusik kommer automatisk. Hvis du er alene, kører der naturligvis Metalica eller lign. Hvis du har en kvindelig mobiltelefon med, kommer Stan Getz helt ind i stuen.

Serveren ved, hvilke serier, du følger med i og tænder den rigtige, når du sætter dig i sofaen, og har du siddet der for længe, udfordrer den dig til en gang Wii.

Når du vågner, viser projektoren i loftet, hvem der har fødselsdag, og om der allerede er sendt blomster - sådan som du indprogrammerede det, da du installerede den feature.

Hvis du åbner køleskabet og sukker dybt, går der max 10 minutter, før du har en pizza.

Din bils oliefyr sikrer, at du slipper for at skrabe is, idet det tænder præcis 10 minutter efter, at din telefon bevæger sig første gang efter kl. 7.00.

Dit køkken har mindst to opvaskemaskiner, så du bare kan opbevare dit service dér. Den ene vil altid være ren.

De nødvendige kameraer og alarmer er en selvfølge.

Og sidst, men ikke mindst:
Én feature er permanent fravalgt på din server: Backup.

God fornøjelse med indretningen.

mvh Hans

Tilmeldt 13. Feb 07
Skrevet kl. 00:25

For satan Hans du har fat i noget!

Du har lige reddet min aften. Et større grine-flip herfra! Super super fedt indlæg med en masse gode ideer må man sige., du skal være den første til at prøve, når det engang er kommet på plads med hele den server. En større ombygning er nok nødvendig :-)

Tilmeldt 13. Feb 07
Skrevet kl. 00:28

Glenn,

Nogle gange er den helt sikkert nyttig, vi alle siger gode ting af og til. Jeg har bare den holdning at hvis man ikke har noget positivt at bidrage med, eller noget som andre kan bruge til noget - så kan man lige så godt bladre videre indtil man finder noget hvor folk kan bruge ens svar til noget. Men lad det nu ligge ven og hav en god mandag aften 

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)