Vores firma AAimport importerer og sælger elløbehjul og lignende produkter. Vores målgrupper deler sig nogenlunde jævn på følgende segmenter:
- Unge der vil have sjov, fart og spænding - altså hvor det bliver købt som legetøj - Ældre der er gangbesværet og bruger det som hjælpemiddel når de skal gå tur med familien etc. - Erhverv. Vi sælger en del til hospitaler, lagerhaller, produktionsfirmaer og andre med store erhvervsarealer.
Vi vil gerne have et nyt domænenavn hvor vi markedsfører vores elektriske og benzindrevne køretøjer. Det skal være mere sigende / rammende for netop denne type produkter - men hvad skal det være? VI har 4 krav:
1) Det skal være let at huske 2) Det skal være let at stave til 3) Det skal ikke være for langt 4) Domænet skal være ledigt (men kom bare med forslag, så skal vi nok selv tjekke om domænet er taget)
Jeg ville under alle omstændigheder begrave dine ideer indeholdende "monster". Ret beset, så er der jo ikke bare i beskeden grad noget som helst monster over nogen af produkterne.
Uscoot lyder som en frisk ny ide og navnet virker da som noget man kan huske.
Takes common words and adds suffixes and prefixes. It even gives you the meaning. This site is great for finding short domain names that look like they could be real words.
Tak for jeres ideer :) Helt sikkert nogle gode pointer i har.
UScooT & wheely kan jeg godt lide, men jeg er usikker på om det er let nok at stave / huske. Hvis Lars ringer til Else på 57 og siger. "Jeg har set et sted med elektriske løbehjul - du skal bare gå ind på uscoot.dk eller wheely" eller hvis de hører navnet på en messe, vil de så også kunne gå hjem og stave til det på Google? Jeg frygter de værste stavemåder ala
wiily
uscot
youscoot
etc
iSjov & iRide minder selvfølgelig ret meget om iPhone, og det er egentligt meningen, for så ligger en del af navnet allerede i bevidstheden, og det er vel en kæmpe fordel?
@ flemming. Jeg forstår godt din pointe med monster..... Men personligt synes jeg nu at 60km/t på et løbehjul et monster vildt / monster hurtigt / monster sjovt Og så kan jeg lige se logoet for mig. Et lilla behåret monster på et løbehjul eller lignende he he Men det er helt sikkert taget til efterretning.