Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino virker ikke i FireFox længere

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan pludselig ikke logge ind på Amino længere i FireFox, og har ikke kunnet gøre det siden i går formiddag? (Indlæg skrevet i IE). Har virket glimrende indtil i går.

 

Har Firefox 1.5.0.7, og når jeg prøver at logge ind siger den at cookies skal være slået til (hvilket de også er).

 

Er der andre der har haft samme problem? Evt nogen der har fuindet en løsning? Og har Amino admin evt pillet ved et eller andet i går?

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
hmmm christian..... Den virker fint i min firefox (samme version som dig) måske er det et plugin der fucker det hele op.... prøv at geninstaler.

Mvh kristian kettner

Filmproduktion    Reklamefilm    Viral film   Web film    www.kettner.nu

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg havde problemer med firefox i går aftes, æ, ø og å blev udskiftet med fine små blå spørgsmålstegn... Her til morgen fungerer den dog fint igen.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 04-10-2006 10:01:14 Forfatter: Kettner hmmm christian..... Den virker fint i min firefox (samme version som dig) måske er det et plugin der fucker det hele op.... prøv at geninstaler.

 

Da jeg ikke har installeret nogen nye plugins i 2 måneder, ikke har opdateret dem der er, og da det kun er Amino der fejler, vil jeg ikke bruge alverden tid på at geninstallere.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Virker fint i Firefox her, samme version. Evt. prøv at rydde dine cookies hvis ikke du allerede har gjort det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har samme problem på min mac, og jeg har ikke fundet en løsning. Den kører også firefox...

KH: Bettina

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har ingen problemer med firefox 1.5.0.7 her. Kører den på Windows XP Home Edition SP2

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er mig bekendt intet ændret på Amino de sidste par dage.
Jeg har bedt Joachim om at kigge på det.

Dbh Martin
Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

Der er som Martin siger ikke lavet ændringer i nogle dage, og jeg har ikke kunnet reproducere problemet med forskellige udgaver af firefox derunder 1.5.0.7.

Prøv at slette cache, cookies, gemte formularer, adgangskoder etc. og luk alle firefox vinduer, og prøv igen.

Mvh. Joachim

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lige været inde i firefox indstillinger og slettet alt, hvad den husker på fra forskellige hjemmesider, passwords m.m. Det har hjulpet. Nu kører det igen på min (dejlige, splinternye) G5 mac!


Side 1 ud af 2 (20 indlæg)