Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig konvertering i min shop www.outletguru.com

Side 10 ud af 10 (94 indlæg)
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Heine

Havde du handlet med computere og hardware, så havde jeg ikke lige kommet
med mine konstruktive ideér...;o)

1. Som Martin siger, ned med str. på dine webshop - der mister du MANGE kunder!
2. Op med "Spar op til 70% på... - den fanger mange kunder...vi elsker gode tilbud.

3. Der er for meget "støj" i højre side...det fangede mig mere end din produkt menu.
4. Ændre "Designer" i venstre menu til "Mærker".

5. Væk med noget af teksten i bunden af din shop...mere "støj" til kunden.

6. Op i toppen med dine betalingsmuligheder, de står helt i bunden!?

7. Fjern: 14 dages returret...etc. i bunden, - det står klart og flot i toppen!

Ellers en flot og indbydende webshop du har på mange områder!

God jul og pøj-pøj med din shop.

De bedste jule-hilsner

Bo Saksager

ComputerButik A/S

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:33
Nå - så er du støttet med køb af en lækker skjorte ;) Så håber jeg at den kommer frem før nytår, hvilket den nok gør. Håber også at den passer perfekt!

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 17:01
Dato: 20-12-2006 21:58:26 Forfatter: ComputerButik

2. Op med 'Spar op til 70% på... - den fanger mange kunder...vi elsker gode tilbud.

Der vil jeg sige det er forkert, den slags rabatter på mærketøj dur ikke i min verden, = restbutik hvis i forstå. og i det lange løb nødelægger man også mærket. Hvorfor er det billige, joooo det er fordi det er ikke top tren dy mere osv osv.  Noget helt andet, jeg forstå godt mærke ejer, ikke vil sælge til mange webshops, når de fyrer sådan nogen % af. Det dur ikke at nedgørende sit mærke på den måde...  Prøv at lege med ideen med at ALDI pludselige fik en MASSE DYRT HOGO BOSS , til 70%  der ville ikke gå længe før at målgruppen som køber mærke tøj, ikke ville have HOGO BOSS  

Jeg husker en gang Vans sko og Airwark sko var stort i DK, 1994 ca.  og det kørte rigtig godt for grossisten 2-3år solgte de for rigtig mange mil. men så kom han til at købe alt for mange sko hjem til lagret, og HVORDAN SKULLE HAN KOMME AF MED DEM,,, jooo fik den ide at Bilka lige kunne købe et par container fuld og sælge dem til god pris (skyde det hele af hurtige og komme vider) men AK NEJ, det gik godt for bilka, men kunne han sælge dem mere til speciale butikkerne igen  NEJ og kunderne ville helle ikke have dem mere, det er sell out brand!!  han lukkede og slukkede biksen, efter et år.  siden hen 8år sener er det først glemt hos kunderne, og det er begyndt at komme igen, dog ikke på samme måde. så pas på! når i sælger kendte mærker, med minder i kun er uden på 1-2år hurtige salg og så jump vider. Men den slags grosiser er der ikke mange der kan lide i hvor branche, ej heller butiks ejer....

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 17:40
Hej Anders, Tak for det, Vi sender den fredag.
Side 10 ud af 10 (94 indlæg)