Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig konvertering i min shop www.outletguru.com

Side 9 ud af 10 (94 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Har lige læst at smartguy nu har 400.000 tilmeldte brugere. Ganske imponerende.

Tilmeldt 25. Jan 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:44
At der er flere sider skal være mere synligt (lige nu er teksten meget småt og man overser nemt at man kan "bladre").

... og så på en eller anden måde skal du gøre alt for at folk føler sig tryg ved at handle på siden og det ikke er "fake" produkter de køber.

Jeg antager altid som udgangspunkt at designer varer jeg finder på internettet er fake/replicas, især når de sælges til under alm retail pris da det for mig er svært at tro på at D&G osv. har nogen som helst idee i at sægle deres varer ud billigt på internettet når de "lever" højt på at deres varer er eksklusive og derfor prøver at retfærdiggøre en høj pris.

Jeg selv meget interesseret i tøj, og faldt ikke over nogen modeller på din side jeg lige kunne genkende.

Jeg undre mig over at hvis du kan forhandle Diesel hvorfor du så ikke har nogle af deres nye "populære" modeller, det samme gælder D&G.

Tilmeldt 4. Oct 06
Skrevet kl. 22:36
Hej

Ja du har ret mht. til det at kunne bladre...... pilene er ikke tydelige nok.

Vi er paralelimportør og har ikke samarbejde med alle mærker. Og slet ikke D&G. De vil jo gøre alt for at vi ikke sælger deres varer. Da vi jo ikke er officiel forhandler. Dette er jo lige nøjagtig paralelimport.

Vi kan ikke have alt og derfor har vi ikke så meget Diesel. Jeg kan købe alt det Diesel jeg vil......også de nye modeller. Vi har bare valgt at satse på andre ting. Vi er f.eks lige nu ved at ligge for 250.000 kr.Hugo Boss i butikken. Helt nye efterårsvarer......

Beklager du ikke fandt noget på vores side. Men det er nok svært at gøre alle glade.

Vi forsøger heletiden at gøe vores kunder klart at ALLE vores varer er originale. HVIS DU HAR FORSLAG TIL HVAD VI KUNNE GØRE BEDRE - Vil jeg meget gerne høre fra dig.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 22:34
Læser jeg din post korrekt (original post, har ikke lige giddet læse alle 5 sider igennem, beklager hvis dette allerede er blevet besvaret :-) når jeg opfatter det som om din webshop rent faktisk er helt ny?

Du skal nemlig være opmærksom på at du i starten sagtens kan opleve lav conversion rate, også på under 1%. Folk skal lige se din butik an først.

Ikke alle besøgende er langt nok i beslutningsprocessen mht. at foretage et køb til at starte med. De skal lige kigge lidt, og hvis din butik signalerer troværdighed (ordentligt design, ingen fejl) vender de måske tilbage igen efter et par uger for at foretage et køb.

Hvis du kun måler din conversion rate ud fra antal besøg divideret med antal ordrer vil du derfor ofte i starten observere en temmeligt lav conversion rate. Ihvert fald langt lavere end de 3-5% man siger er normalen (dog findes der ingen "normal", det afhænger stærkt af branchen/hvad man sælger).

Google lidt på f.eks. "multiple conversion" eller "multiple conversion points", så kan det være du kan finde lidt mere om emnet.

Og ellers har du allerede fået en masse råd herinde :-)

Mvh.
Søren Sprogø

Tilmeldt 4. Oct 06
Skrevet kl. 22:52
Hej Søren,

Siden mit indlæg blev sat op på amino har vi næsten fordoblet vores konverteringsrate - vi ligger lige nu over det vi har budgetteret med. Vi har også ændret utrolig mange ting siden indlget blev lavet.

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 06
Skrevet kl. 14:45
Lækker side - nu mangler jeg bare noget amino rabat, da jeg så godt kunne overveje at købe en lækker D&G skjorte som en julegave til mig selv ;)
Tilmeldt 4. Oct 06
Skrevet kl. 16:04
Hej Anders, Vi giver desværre ikke rabat. Priserne er så langt under normalt niveau at du har sparet det du skal!
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:17

Hej Heine

Nu må du tænke på at konverteringsraten normal siger i december grundet jule handlen
så det kræver stadig hårdt arbejde

PS jeg satte dit partner-ads banner på shop-portalen.dk i 14 dage og kan se at der
er foretaget 15 salg her i december ;-)

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 06
Skrevet kl. 16:25
Okai ærgeligt ;)

Men hvis jeg nu skal bestille en skjorte, hvornår kan jeg seneste bestille den således at jeg er sikker på at de kommer frem inden nytår?

Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 19:23
Hvor er det dejligt at høre det går godt Heine du har helt sikkert fortjent det.

God jul! :) 

Side 9 ud af 10 (94 indlæg)