Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Besøg hos Thorborg - Samarbejder med Telmore - Webbutikker søges.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Vi er et team, som stort set har arbejdet hver eneste aften i det seneste år på nedenstående projekt. Det har været ekstremt hårdt, men vi syntes også selv vores resultat er blevet godt.

Målet med vores projekt har været opbygning af en simpel og brugervenlig ønskeliste, som skulle være interessant for brugere og for webbutikker. Og vi er nu klar med løsningen - www.GiftManager.com

Vi har under hele processen brugt et videokamera. Det betyder, at jeg pt. er i gang med at sammensætte en film: "GiftManager - The Movie" - hvor vi præsentere os selv og hele processen i at lave et projekt. Filmen er dog endnu ikke færdig, men jeg kan ikke holde mig selv tilbage mere.... Derfor får I en "teaser".

TEASER: GiftManager besøger Thorborg i Miami.

I Februar i år drog jeg til Miami i 3 dage sammen med en god ven, som fungerede som kameramand. Jeg skulle over og besøg Martin Thorborg for at få sparring til vores koncept. Virkelig fedt, at han gad at tage sig tid til at møde os!

Jeg havde et 2 timer langt møde med Martin og jeg skal nok smide flere af hans inputs ind i "GiftManager - The Movie". Men i dette klip er der kun klippet et enkelt statement ind.

Den er lavet en nat i Miami, da jeg ikke kunne sove og er lavet som en lille sjov video til familie og venner. Det jeg har klippet ind fra Martin er ment som en moral indsprøjtning til teamet. Han kom også med ting, som han mente vi burde ændre i vores koncept. De fleste ting tog vi naturligvis til os.

Se filmen her: http://www.vimeo.com/3249927

Første samarbejdspartner er Telmore.
Vi har lavet et setup, som gør det muligt for alle webbutikker, at bruge GiftManager, som deres ønskeliste.
Vores første samarbejdspartner er www.telmore.dk - så der kan I allerede nu se vores løsning. Klik ind under "shop" og derefter vælger I et produkt. Klik så derefter på vores knap i højre hjørne.
Vi har fundet inspiration hos addthis. Vi mener selv, at vi har lavet en service, som er langt mere relevant og brugbar for webbutikker. Men bedøm selv.
Vores brugere kan naturligvis stadigvæk selv tilføje produkter via vores side. Webbutik integrationen er blot ment, som en ekstra service for vores brugere og for vores samarbejdspartnere.

Kan du li' Telmores løsning? - Din webbutik kan få samme løsning gratis.
Hele løsningen, som du ser på www.telmore.dk er gratis. Og vi kan lave samme løsning til dig med dit logo. Det er gratis. Men udover det, så tilbyder vi også gratis annoncering på vores side. Det er ikke et "knald tilbud". Det er permanent. Så bliv set af danskere der både skal ønske sig gaver og som skal give gaver - uden det koster dig en krone.

Se vores korte præsentation på dette link: http://www.giftmanager.com/company/frontpage.html
(Bemærk, at siden ikke er optimeret til IE6 og IE7 endnu. Det bliver den en af de kommende dage. Af denne årsag kan man heller ikke finde siden på andre måder end via dette link endnu.)

Hvis du ønsker, at få funktionen på din side op mod julesalget, så tilmeld dig på samme side, som du finder præsentationen. Så vil jeg tage kontakt til dig hurtigst muligt.

Du er også velkommen til at sende mig en PB

Med venlig hilsen
Brian Petersen - GiftManager

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 20:34

Sgu et fedt projekt og ser rigtig godt ud... Tror helt klart at mange vil bruge det..

Men da det er gratis hvordan vil i så tjene penge?? Er bare nysgerrig :)

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 2. Nov 09
Skrevet kl. 20:47

KennM:

Sgu et fedt projekt og ser rigtig godt ud... Tror helt klart at mange vil bruge det..

Men da det er gratis hvordan vil i så tjene penge?? Er bare nysgerrig :)

Hej KennM,

Jeg ønsker ikke, at uddybe vores forretningsmodel på et offentligt forum.

Jeg kan dog blot sikre både brugere og webbutikker, at det som man får gratis nu. Også vil forblive gratis.

// Brian - GiftManager

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 20:54

Det er skam bare helt i orden, kan godt forstå dig og tror også jeg ved hvordan i vil komme til at tjene penge.. Men super spændende er det, tror helt klart at jeg vil bruge det!

Kunne være fedt at gift manager også kunne komme til fysiske butikker, da mine forældre og andre i familien ikke er så sikre på nettet når det kommer til handel...

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 2. Nov 09
Skrevet kl. 09:04

Jeg har ikke fået uddybet, at funktionen kan lægges på ens webbutik på 2 minutter, da man blot skal indsætte et link for at få det til at virke. Hele funktionen er lavet fra vores side, så det kan ikke blive meget lettere.

Desuden kan man helt selv vælge designet på sin knap, så det passer ind i sin butik. Du kan altså designe din egen knap, så det passer perfekt ind på din side.
Du kan dog også vælge imellem en masse forskellige fra os eller anmode om et oplæg, så vores designer kan lave en flot knap til dig.

Brian - GiftManager

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:05

Hej Brian

Det ser rigitg godt ud Smile - spændende koncept . .

Jeg kikker lige nærmere på og sender jeg dig lige en PB.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:05

Hej Brian

Det ser rigitg godt ud Smile - spændende koncept . .

Jeg kikker lige nærmere på og sender jeg dig lige en PB.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:09

Hej Brian

Jeg markerer bare lige her, at jeg skal ind og kigge senere....

Michael

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 10:29

Super fedt projekt i er kommet på :)

Det skal nok blive rigtig godt, er jeg slet ikke i tvivl om..

Jeg kan dog ikke umiddelbart se funktion hos telmore hvor man kan tilføje til ønskeliste?

Held og lykke med det :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 10:31

Super idé...

blot en enkelt ting. Jeg klikkede på giftmanager inden jeg kom ind på et produkt - Det var en forvirrende oplevelse, så det skal man nok undgå ;o)

Med andre ord, så skal man ikke kunne komme ind i giftmanager uden at have valgt produkt

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)