Aloha Amino''er, Ingen stegt flæsk uden persillesovs - og derfor heller ikke et IT-minded kontorfællesskab uden en sodavandsautomat! Men ligesom sovsen skal være tyk og klæbrig, så skal det være den "originale" automatform - ikke en Scannomat med gennemsigtig rude. Nææh, vi taler om en original "cola-carlsberg-faxe" automat med køl og møntkast. Nogen Amino''er der har gjort sig erfaringer med sodavandaautomater og deres forbrug? Nogen der kender et sted hvor man kan købe brugte automater? Og frem for alt: Nogen der ligger inde med en automat til salg? |
Sodavandsautomat, how ?
Jeg har ikke selv de store erfaringen indenfor sodavandsautomater. Jeg prøvede dog lige på dba, og fandt et par stykker til salg: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=46175974 http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=46349761 Det er begge to øl-automater, men derfor kan de jo sagtens bruges til en masse andet. Der kunne sikkert også laves noget smart ved at skifte folie eller andet. (Kontakt mig gerne, hvis du mangler en til at lave og producere det). Er det ikke noget du vil tjene penge på, som du sikkert vil, så har coca-cola mange aftaler med firmaer/skoler, hvor de ikke har omkostninger ved at have en automat stående - men så er det også coca-cola som har alt overskuddet. |
// Jesper Skov
|
Kenneth Arentoft www.privatelabel.dk ”Hvis du tænker for længe over det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben” Kinesisk ordsprog
Hey, Jeg er ret så sikker på at hvis du/i kontakter coca cola så kan de give jer et tilbud - hvor de kommer og fylder op, tager med, og i får en % del af indtjeningen hvis man ønsker en indtjening - sådan gjorde vi på min gamle arbejds plads. Paw Hellegaard |
SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering
Lige inden du forelsker dig alt for meget i en sodavandsautomat, vil jeg lige komme med en kommentar. Jeg har hørt at de automater eks. Coca Cola tilbyder bruger omtrent ligeså meget strøm som en alm. husstand. Jeg ved ikke om der er noget om det, men undersøg evt. lige strømforbruget inden du anskaffer dig en automat. Det kan hurtigt blive en dyr cola.... Det billigste vil helt sikkert være at købe et køleskab, evt. brugt, og så selv købe sodavand der hvor de er på tilbud. Smid en pengekasse i køleskabet og så er i kørende ![]() mvh Carsten |
|
Vi har en aftale hos Fuglsang Bryggeri om at de hver torsdag leverer og fylder op. De har gratis sat et alm højt køleskab med glaslåge til rådighed. Det er super service. |