Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

To sider -> en side

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Nicolai Lønne og jeg har i dag en virksomhed hver, og som naturligt led i planerne om et globalt monopol(!), er vi gået sammen om at skabe en ny virksomhed..

Vi har fået købt et dusin domæner til det nye websted (og bare rolig, vi bruger kun ét), men vi har jo også hver nogle eksisterende sider, som vi gerne vil anvende bedst muligt.
Hvordan gør vi? Der er vel muligheder nok, men det bedste er vel at lave et redirect, der fører til det nye domæne - eller?

Alternativt kan vi jo have en side, der fortæller, at vores eksisterende virksomheder er lukket, og så linke med velvalgte nøgleord til den nye side.

Alle forslag er velkomne - og på forhånd tak!
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:00
Sig mig Troels... hvad har du gjort for at blive så upopulær her på Amino
Du har ikke så meget held med at få hjælp

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:19
  Hvad med at lave en forsinket re-direct?

Ment på den måde, at hvis man går ind på et af de gamle domæner, så får man en pæn meddelelse, som meget kort beskriver at virksomhederne er lagt sammen - efterfulgt af noget i stil med "du vil automatisk blive videresendt efter 10 sekunder... - eller click her".

Det ville være mit bud. Hvis man blot blev sendt videre til en ny side, så ville man måske sidde og undre sig over hvad der skete - og hvorfor.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:30
Bestemt en ide... specielt hvis man tænker i ikke-seo-brugervenlighed. Overfor kunderne er det den bedste løsning, men det er jo også værd at tænke på, hvordan man bedst udnytter eksiterende google ranking.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)