Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 ord, samme betydning, hvordan gøres det bedst i SEO øjemed?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vi er kommet i klemme.

Vi har 2 forretningområder som vi har brug for jeres indspark til SEO.

1: Strøm
2: Marine

Begge steder leverer vi det som kaldes generatornalæg, men 50% af alle søgninger i denne branche er fordelt mellem generatoranlæg samt Dieselgenerator, hvilket er det samme i vores verden. :)

Hvordan sikrer vi at vi rammer begge søgeord?

Jeg har foreslået at vi alle steder skriver "nordhavn leverer generatoranlæg / dieselgenerator i den bedste kvalitet" alle steder, altså benytter begge ord konsekvent i sætninger m.m. (ikke det bedste for den som læser det, men måske Google elsker der?

Et andet forslag er at vi under
1. Strøm bruger ordet Dieselgenerator?
2: Marine bruger orderet generatoranlæg?

Hvad siger i til sagen?

Bonus? 
Vi arbejder på ombygning af menustruktur, så har i forslag til dette så er det også velkomment.
Vores udgangspunkt er at få alle disse nøgleord/Produkter ud i venstremenuen, så Google bedre kan finde dem? er det helt skævt tænkt eller?

De nøgleord vi går efter er:

Generatornalæg
Dieselgenerator
Nødstrømsanlæg
Fremdrivningsmotor
Dieselmotor

De bedste hilser fra Johnny

Husk det nu!  Søger i et generatoranlæg eller en dieselgenerator til et større serverrum?
Besøg Nordhavn A/S på www.Nordhavn.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:36

Hej Johnny,

Hvis I skal ramme to ord på samme side, så skal de begge være i sidens titel. Men i teksten på resten af siden skal I bare veksle mellem dem, så de optræder naturligt i teksten og begge bliver nævnt nogle gange.

Optimalt set vil det være, hvis I har sider, som er dedikeret til de enkelte søgeord. Dvs. at I har en side til hvert af jeres centrale nøgleord, hvor ordet indgår i sidetitlen og teksten på selve siden. (og i ankerteksterne på interne links).

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 01:15

Jeg faldt over en illustration, som jeg har holdt mig nogenlunde til. For mig tror jeg det har virket OK, men det er jo svært at sige, da det blot er et af mange parametre:  Søgemaskine side 

Er der nogen der har kommentarer til denne illustration?

@trådstarter: Beklager jeg hi-jacker din tråd, men så vidt jeg ved har Frank allerede svaret fyldestgørende på dit spørgsmål og jeg mener illustrationen kunne være relevant i denne sammenhæng. 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 07:14

Bakker op om Franks forslag nr. 2 Yes

Kristian Ole Rørbye

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)