Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud søges, evt. partner.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Aminoer

Jeg driver, sammen med en kammerat, MSNPortal.dk Vi har efterhånen en del brugere på siden, og får ca. 20 nye registrerede brugere om dagen. Vi vil nu gerne udvide siden med nogle online multiplayer games.

Er der nogen her inde som vil give et tilbud på sådan nogle spil? Det kunne evt. også laves som et partnerskab, hvis der skulle være en person som kunne se muligheder i et samarbejde.

Spillene skal være gratis at bruge i en eller anden form for basis version, og så skal der være mulighed for at købe nogle "ekstra features"Vi har ikke lagt os fast på nogle bestemte spil, så vi er åbne for idéer.

Er det evt muligt at købe nogle færdige koncepter på nettet? Jeg har søgt en den, men synes ikke at jeg kan finde nogen.

Mvh
Allan

Tjek min profil her

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 18:56
Hej Allan.

Jeg har selv lige leget lidt med idéerne om nogle flashspil, men kan lige til din orientering sige at det ikke er billigt. Det tager lang tid for flash-programmører at lave, og deres time-lønninger er ikke specielt lave.

Ikke for at slå dine idéer i stykker - men bare for at du ikke får et "chok". Forresten er det en flot side i har lavet - og herligt med den store fremgang ;-)

// Jesper Skov

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 19:00
En ting som forresten lige faldt mig ind på siden - det var jeres forum. Forumet kører pt. for sig selv, men kan se at jeres film osv. ligger i forumet. Jeg tror, og ved næsten, at i vil få meget mere ud af at - da det både vil blive mere overskueligt for brugeren og nemmere for jer at holde styr på, med annoncer osv...

// Jesper Skov

Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 19:42
Du har helr ret i at forumet ikke er godt. Grunden til at det kører for sig selv er pga. manglende tid. Jeg er lige blevet færdig med en uddannelse til bygningskonstruktør, så det har taget en stor del af min tid.

Meningen er at der skal laves et forum, opbygget ligesom "opslagstavlen"

Jeg havde en fornimmelse af at det ikke var billigt med disse spil, så måske de kunne lade sig gøre at finde en der var klar på noget samarbejde?

Tjek min profil her

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)