Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt med producent

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos

Vi er et ny startet firma, som stadig er i ideudvilkings fasen. Grunden til dette er at vi i tvivl omkring produktionen af vores ide.

Selve produktet har vi tænkt skal laves i det materiale som der bruges til at beskytte jakkesæt eller i polyppropylene (stav?).

Derfor kunne vi godt tænke os at få nogle kontakter så vi kan få sat en produktion igang.

Ser frem til at høre mere fra jer

Med venlig hilsen

Michael Bæklev
Direktør
Travel-Pack

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:48

Du er velkommen til at give mig er ring på 27205879 eller kom med dit nummer og et tidspunkt at ringe på, ville gerne høre mere om dit projekt.

Med Venlig Hilsen
Lasse Smith
Tek-toys

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Nov 09
Skrevet kl. 13:08

Hej Lasse

Vi vil tage kontakt til dig inden denne uge er omme. Vil blot lige vide om du har erfaring med producenter der arbejder med det materiale vi har tænkt os?

For vores produkt er noget der skal kunne foldes så det ikke fylder særlig meget.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:26

Ja jeg har producenter som har erfaring med det materiale, for at finde den bedste pris og den rigtige producent.
Skal jeg bruge så mange specifikationer om dit produkt som muligt, når du ringer.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Nov 09
Skrevet kl. 17:19

Hej igen Lasse

Takker for de hurtige svar. Det hele lyder jo godt, som sagt vil enten jeg eller en af mine medarbejdere kontakte dig i løbet af denne uge. Ser frem til høre fra en med noget erfaring indenfor området.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Nov 09
Skrevet kl. 13:35

Hej igen Lasse, har forgæves prøvet at kontakte dig. Hvornår passer et opkald dig bedst?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)