Tak for dit indlæg - men jeg mener ikke dette strider i mod Google regler
Jeg sælger en annonceringsform, som man gøre så mange andre steder. Det eneste jeg gør at fremhæve, de fordele ud over reklameværdien i det - men måske fremhæver jeg det lidt for kraftigt?
Prøv at læse på dette link til en Google-tekst om betalte links. (bær over med den dårlige oversættelse). Det er især en sætning som dette, du skal bide mærke i: "Det er i strid med Googles retningslinjer for webmastere at købe eller sælge link, der forbigår PageRank". ("Forbigår" er en undersættelse af "passes").
Altså er det imod Googles retningslinier, hvis man sælger rene links uden nofollow eller andet halløj, der kan fjerne linkværdien.
Tak for dit svar. Det er rigtig dejligt når folk har tid til at uddybe de indlæg, som de kommer med.
Det er taget til efterretning - jeg har i første omgang ændret annoncenstekst. Hvis siden ingen PR havde, ville det være et problem - eller hvad mener de med det, når de skriver PR?
Det er taget til efterretning - jeg har i første omgang ændret annoncenstekst. Hvis siden ingen PR havde, ville det være et problem - eller hvad mener de med det, når de skriver PR?
Når de skriver PR, mener de linkværdi. Dvs, det ville også være et problem, hvis siden ikke havde en toolbar PR.
Prøv f.eks. at se på Aminos sponsorlinks. De har alle nofollow på, så de lever op til Googles retningslinier. Og så er det ikke et problem at sælge links.
Det var jeg faktisk ikke klar over at der var på deres sponsor link - men det er tage til efterretning, og jeg vil til enhver tid efterleves Googles interne spilleregler.