En ting, som irreterer mit øje, og fjerner fokus når jeg kommer ind på din side er det store billede oppe i toppen, jeg går udfra det skal symbolisere noget vin ?
Billedet fortæller dog ikke særlig meget, og flytter det jeg burde have fokus på, dit indhold, så langt ned, at jeg skal scrolle på siden, for at finde den info jeg søger.
Typisk har du ganske få sekunder til at fange brugeren, så derfor vil det være ærgeligt at et stort billeder gør at du ikke får fanget din bruger.
CoolSMS, har mere end 10 års erfaring med SMS og Overtaksering, og er den største udbyder af Bulk SMS Gateway i DK.
Din header fylder alt for meget. Det er det eneste man ser når man kommer ind på siden. Tænk på hvor mange lækre tilbud du kan smide i hovedet på dine kunder der, istedet for at have et kæmpe billede af noget, der minder om vin.
Som sådan synes jeg det er en ganske fin hjemmeside, og synes da også billedet øverst er godt, men måske er det lidt stort..
En ting jeg ville pointere er det med menu, med at den hopper lidt, og der kommer den der kasse rundt om nogle steder ved underpunkter. Der havde jeg nok bare lavet et lille indryk.
Og en ting jeg ville fjerne med det samme, var at når man trykker "her ligger vi" ryger man direkte ind på krak.dk og væk fra din side. Den ville jeg helt sikkert lave så den åbner i et nyt vindue.. på den måde det er nu, leder du dem væk fra din egen side.