Hej Jeg skal bruge en stak visitkort i god kvalitet, hvem vil byde ind? Mvh Brian |
Hej Brian,
Jeg har sendt dig en privat besked.
Go' aften.
/John
Hej Jeg skal bruge en stak visitkort i god kvalitet, hvem vil byde ind? Mvh Brian |
Jeg vil anbefale dig at kigge på LaserTryk.dk. Jeg har fået leveret visitkort derfra til en god pris og god kvalitet. Med venlig hilsen |
Hej Brian
|
Tag fat i Jesper hos MediaMouse Han er super sej til visitkort i alle prislejer og kvaliteter |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Vi kommer med et super tilbud inden for et par uger som kommer til at lyde noget i retning af: |
Hej Brian, det er lidt det samme som at spørge; hvad er prisen på en bil... ;) Visitkort fåes i mange, mange forskellige udgaver og kvaliteter. Hos Det Sorte Bureau tilbyder vi dog vores standard visitkort i en fornuftig kvalitet til en rigtig god pris, eksempelvis: Det kan sikkert fåes både billigere og dyrere andre steder. Dog skal når du tjekker priser på tryksager, altid huske at medregne, at mange trykkerier både tager diverse gebyrer samt tillægger forsendelse. Når du får en pris fra Det Sorte Bureau er det altid en all-in pris; men mindre andet er TYDELIGT specificeret. Jeg sender naturligvis gerne dig - og andre - en prøve på trykket hvis det har interesse. |
anders@detsortebureau.dk // www.detsortebureau.dk
Jeg takker for alle de gode tilbud! Mvh Brian |
Hej Anders Kan du ikke sende nogle prøver til mig på omtalte visitkort ? Adressen er :
Kenn Bo Grafik Riis Alle 22 7900 Nykøbing Mors
mvh Kenn Bo |
Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !
Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk