Hej Helle, Der er ingen tvivl om, at det handler meget om det gode samarbejde og den tillid man får opbygget med sine kunder. Men det er meget rart også lige at høre hvordan de andre producenter gør rent praktisk - så tak fordi du gider at dele dine erfaringer Og ja - OM jeg ikke kan bekræfte af mange butikker lider i øjeblikket!! Det er simpelthen så trist! Og det stiller os som producenter i en lidt træls situation, for vi er nødt til at blive lidt mere "skrappe" overfor nye og nuværende forhandlere - simpelthen for at imødekomme at de problemer der er på markedet ikke går alt for meget ud over én selv. Men de 2 forhandlere som har lagt varer ud på nettet i andre markedspladser har hverken likviditetsproblemer eller problemer med at få varerne solgt. Det er nogle af vores bedste kunder - som begge lige har genbestilt varer. Derfor undrer det mig også selv hvad deres fordel ved at gøre det er. Jeg tager en snak med dem og så håber jeg vi kan finde frem til at få varerne fjernet fra de sites. Jeg er ret spændt på at høre hvorfor de synes det er interessant af bruge de andre salgssteder. /Rikke |
Hej Rikke
Måske man skal vende den lidt på hovedet... måske det faktisk godt kan være til din fordel at det sælges disse steder. Der er jo også en kundegruppe - som så får muligheden for at lære dine varer at kende. Dermed får du øget kendskab og efterspørgsel - til glæde for dine andre butikker.
Men at jeg skal se mig selv skrive det undrer mig egentlig lidt... normalt synes jeg at man skal værne om et brand i denne prisklasse... men så alligevel... mærket er stadig nyt og har brug for så meget eksponering som muligt i disse tider. Også selvom det går meget godt :·)