Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Job søges på Fyn, eller noget der kan udføres hjemmefra - giv mig chancen.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er et ungt menneske, som er bosiddende på fyn, som søger et arbejde. Jeg er frisk på det hele, lige fra forfaldent arbejde til support, salg etc. Jeg er meget moden og lærenem, dog uden uddannelse, da jeg endnu ikke ved, hvilken uddannelse jeg vil tage. Jeg har lyst og mulighed for både fuldtids og deltidsarbejde. ALT har interesse!. Det er meget svært at finde job i disse tider, og endnu sværere at finde nogle der vil give en ung knøs chancen, med et job, der ikke blot handler om at komme pommes fritter ned i olien, og op igen. Jeg har god tidl. job erfaring, og arbejder også på lidt egne iværksætteri-projekter. Jeg har somsagt indtil videre kun min folkeskole som uddannelse. Alt har interesse, om det er udfordrene, eller ikke udfordrene, krævene eller ikke krævende jobs. Jeg har i snart et halvt år været arbejdsløs, men hungrer efter at komme i arbejde igen, da jeg er meget motiveret. Jeg har kompetencer indenfor IT, service, div. forfaldent arbejde, og lære hurtigt og gerne mere. Jeg sender gerne en ansøgning og/eller et cv, til evt. interesserede - hvis de da er der ude.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)