Jeg har en idé til et nyt tiltag indenfor markedsføring. Ideen indebærer bl.a. en hjemmeside. Jeg tror ikke ideen er ført ud i livet af andre. Jeg har søgt på nettet og læser mange aviser, men har ikke set noget, der kunne minde om det. Jeg har ikke selv nogen erfaring i at designe hjemmesider. Hvis ideen skal føres ud i livet, tror jeg, at jeg får brug for en partner. Der vil også være noget omkring finansiering, både af hjemmesiden men også af nogen af de andre aktiviteter, som er en del af konceptet og som jeg godt kan bruge hjælp til. Men det der med at finde en partner har meget med tillid at gøre og tillid er måske ikke altid nok. Nu er jeg ikke så dreven i, hvordan man beskytter sig selv og sine ideer, men jeg har hørt om en ”fortrolighedserklæring”. Det er måske nødvendigt, da jeg jo nødigt ser andre løbe med ideen. Jeg har endnu ikke lavet et færdigt oplæg, mere nogen strøtanker, som jeg gerne vil diskutere med en evt. kommende partner, men hvordan gør man det uden, at han løber med ideen og måske får sat den i værk fordi han nu engang var hurtigere end mig? Kan man forøvrigt beskytte markedsføringskoncepter? Mvh Preben Nielsen Tlf. 5128 8918 |
Hej Preben