Hey alle aminoer Armatribes har nu afsluttet beta versionen og de sidste ændringer er nu lavet. Jeg vil meget gerne have lidt feedback på hvad i her på amino synes om disse 2 ting og om i synes de er brugervenlige nok og hurtigt viser brugeren hvad denne side drejer sig om. Der er blevet brugt utrolig lang tid på netop at fange fokus med det samme og alt det med gylden snit osv. Men har vi opnået det vi ønsker vil jeg gerne have hjælpen fra jer af til at bedømme. Armatribes er et browserspil der foregår på en øde ø. Her vil tusindvis af spillere spille mod hinanden. Vi starter her på søndag så vi kan desværre ikke nå at ændre forsiden, dog kunne jeg stadig godt tænke mig at høre om der er noget der skal laves om til en af de kommende opdateringer. i kan finde spillet her: http://armatribes.com
|
Ser umiddelbart meget fint ud, men har du overvejet at have en "prøve"-funktion, hvor man kan prøve spillet i en kort periode uden at skulle melde sig til? I disse zappe-tider vil du nok miste en del folk på at de skal igennem en tilmeldingsprocedure først, men gider man godt hvis man har prøvet og syntes om spillet....
bare et forslag