Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny forside på Armatribes

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle aminoer

Armatribes har nu afsluttet beta versionen og de sidste ændringer er nu lavet.
I anledningen af vores nye lancering af vores første Live version har vi haft vores 3d grafikkere til at lave en del design ændringer. Her i mellem finder vi vores nye forside og vores nye sign up system.

Jeg vil meget gerne have lidt feedback på hvad i her på amino synes om disse 2 ting og om i synes de er brugervenlige nok og hurtigt viser brugeren hvad denne side drejer sig om.

Der er blevet brugt utrolig lang tid på netop at fange fokus med det samme og alt det med gylden snit osv. Men har vi opnået det vi ønsker vil jeg gerne have hjælpen fra jer af til at bedømme.

Armatribes er et browserspil der foregår på en øde ø. Her vil tusindvis af spillere spille mod hinanden. Vi starter her på søndag så vi kan desværre ikke nå at ændre forsiden, dog kunne jeg stadig godt tænke mig at høre om der er noget der skal laves om til en af de kommende opdateringer.

i kan finde spillet her: http://armatribes.com

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra Græsted
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:16

Ser umiddelbart meget fint ud, men har du overvejet at have en "prøve"-funktion, hvor man kan prøve spillet i en kort periode uden at skulle melde sig til? I disse zappe-tider vil du nok miste en del folk på at de skal igennem en tilmeldingsprocedure først, men gider man godt hvis man har prøvet og syntes om spillet....

bare et forslag Wink

Vær et omvandrende kunstværk - T-shirts med motiv

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:27

Interessant spil, men hvis Forsiden skal tænde min lyst til at prøve spillet, så lever den ikke op til formålet.

Der er intet budskab (tekst) eller andet der vækker interessen eller nysgerrigheden. Det er ligesom om at man skal kende spillet før man lander på forsiden.

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Skrevet kl. 13:34

Hej Gleen

Kan godt se hvad du mener men før havde vi tekst og det ønskede brugerne ikke.
Vi har dog et helpcenter hvor man kan få en hurtig gennemgang af spillet og hvordan man starter under Beginners guide.

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Skrevet kl. 13:36

Hey Nicolas

Det er ganske gratis at tilmelde sig og de ting man signer sig op til er nødvendige informationer for at have en bruger så det er desværre ikke muligt at gå uden om signup. Dog er det meget få ting man skal for at sign up

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:49
Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Skrevet kl. 13:55

Hey igen glenn

Vi er så heldige at have fået fat på Guild wars 2 grafikkerne som her i 2010 begynder at lave trailer til Armatribes (Samt nyt design ingame) Men alt koster penge og pt har vi gået 2 år uden nogenform for indtægt men masse omkostninger så det må lige blive på den anden side af lancheringen.

Her til vil der komme en hel trailer sektion på forsiden.

Det er også lidt derfor jeg ønsker feedback på forsiden for er den helt hen i vejret så skal guild wars drengene også lave den om

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24

Waauw, det lyder super godt.

Jamen, enten skal du vente til næste år, eller lave en lille trailer selv, for du får ikke mange nye tilmeldinger med en "blank" side. Altså en side der ikke fanger "Wauuw.. det må jeg lige prøve" effekten.

Jeg håber seriøst at du få gang i biksen med dit spil. Du fortjerner det Yes

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Skrevet kl. 16:50

Hej Glenn

Tusind tak for støtten.
Tja vi gjorde det som alle andre kun snakker om. ALLE vil lave et browser spil... vi lavede det....
Det har været en UTROLIG hård kamp og det har kostet liiiiiiiidt mere end forventet hehe men vil sige er nu ret stolt ved at kunne sige Danskere kan også det pis hehe. Der er lagt rigtig mange kræfter i og har haft en masse ansat i danmark til at lave det og nogle stykker fra italien, england, indien og  holland der har været med over projektet.

Kan rolig sige at browserspil ikke BARE er at have ideen. det er hårdt arbejde ligesom alle andre jobs. især hvis du ønsker at være chefen og have dit eget firma der driver det. ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:32

hvilken aldersgruppe er spillet til jeg er ikke god til engelske så jeg savner en dansk vejledning , er det evt. mest til folk under 15 år  så tror jeg  det er  godt med forskelligt sprog på siden , ser lovende ud det jeg forstod .

Med billedet kunne jeg tro det var til aldersgruppen under 15 år , er det rigtigt ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)