Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Automatisk newsletter signup?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan vende spørgsmålet om.

Vil du sende emails ud til folk som ikke er interesseret i dit nyhedsbrev og dens indhold ?

Nej vel. Du opnår kun at blive kategoriseret som "spam" i de forskellige spamfilter.

Er konkurrencen relevant iforhold til indholdet af dine nyhedsbreve ?

Hvis ikke, så vil du se at folk vil afmelder dit nyhedsbrev, ved første modtagelse.

Mit forslag, gør det ikke automatisk så du bundefanger, men skab muligheden for at modtage et fantastisk og relevant nyhedsbrev.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

TomClausen:

... samtidig prøve at opbygge et site med ry for cool præmier, hvor folk har lyst til at komme igen og deltage ...

Problemet, som jeg ser,  med denne måde at få flere tilmeldinger til dig nyhedsbrev er, at kun få "vinder", men mange "deltager". Ved at give en rapport ellers tips væk ved en tilmelding, kommer alle dine nye brugere til at "vinde", ikke kun et fåtal, som ved en konkurrence. Det andet problem jeg ser er, at du nok vil få mange tilmeldinger kun for at vinde en præmie - ikke fordi de er specielt interesserede eller i din målgruppe.

Ved at lokke med relevant viden og tips får du mange flere tilmeldinger der rent faktisk er interesserede i dit emne + de tilmeldte er tættere på et køb, så dine konverteringer (om det så er i forbindelse med at du vil sælge dem et produkt eller have dem til at registrere sig til noget, fx. en relevant konkurrence) vil højst sandsynligt være langt bedre, end når du sender nyhedsbreve ud til en gruppe der primært er interesserede i at vinde gratis ting.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)