Hej folkens, For at, gøre en lang historie kort. Jeg har efterfølgende fået det økonomisk dårligt som mange andre i disse tider, og jeg solgte med tab mm. Jeg skylder banken en del penge og jeg luftede at, jeg ville lave en gældssarnering grundet min samlede gæld er over 700K. Banken opsagde mig og har ikke mig som kunde mere og bad mig betale ca 450K inden 10 dage i følge deres forretningsplaner som jo er okay. Men sagen ligegyldig vil jeg tro. Men problemet ligger i at, jeg ikke gider betale sådan en dyr forsikring når jeg kan få samme dækning billigere ved et andet firma. Så det store spørgsmål er; kan det passe jeg virkelig ikke kan opsige en forsikring fordi jeg skylder banken penge som jeg ikke er kunde i mere da de opsagde mig?? Håber at, høre fra en der kan sætte lys på problemet om jeg hænger fast eller de har været lidt for kreative. Hilsen herfra og god weekend |
Hvorfor ikke bare lade være med at betale forsikringen, når du alligevel ikke er kunde og alligevel skylder dem en masse penge.
mvh