Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvilken hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Aug 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa.

lige nu har jeg en gratis hjemmeside på shoppinnet, men der er overhovedet ingen salg.

jeg vil gerne have en rigtig hjemmeside, men har heller ikke vildt mange penge til rådighed,

og hjemmesiden skal også bare være på fritidsbasis.

er der nogen der kender nogle gode sider, hvor det er nemt selv at lave indholdet?

og så vil jeg også gerne høre hvordan i reklamere for jeres hjemmeside?

Fra Ballerup
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 10:25

Hej

annastrangholt:
lige nu har jeg en gratis hjemmeside på shoppinnet, men der er overhovedet ingen salg.

Må vi se din side?

Groft sagt så tror jeg ikke du kan have en "rigtig" hjemmeside og så forvente at få det til at løbe rundt - men det afhænger jo af hvad en rigtig hjemmeside er.Cool

Men lav en liste over hvad du skal bruge og så skal du nok få nogle tilbud herinde.

God vind med dit projekt.

Mvh Nicolai

Tilmeldt 4. Aug 09
Skrevet kl. 10:28

hej nicolai.

jeg tror du har fuldstændig ret, jeg kan ikke finde ud af det,

men man skal jo starte et sted :-)

http://nailart.shoppinnet.com

mvh anna

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 11:48

Hej Anna,

Hvis du vil prøve kræfter med Joomla (hjemmeside) og deres Virtuemart (shop) så er det meget nemt at arbejde med fra admin. Send mig en mail og jeg vil give dig login detaljer til en shop som vi lige er blevet færdige med, så kan du jo lege lidt med detSmile

Med venlig hilsen

Lars

lars@indosoft.dk
www.indosoft.dk

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 11:58

Hej Anna

Har du en mail man kan fange dig på??

VH

lige_begyndt

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:10

Hej Anna,

Jeg har selv haft samme problem med mine webshops.
Derfor har en ven og jeg lavet et system, som man kan bruge uden at have stort kendskab til det tekniske :)

Du kan prøve den gratis i 4 uger og læse mere her: www.shoop.nu

Du må også endelig skrive til mig, hvis du har brug for noget hjælp til din webshop, det kan jo være jeg kan hjælpe lidt ;)

Bedste hilsner,
Maria

Tilmeldt 4. Aug 09
Skrevet kl. 12:44

annaks1@live.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:27

Hej Anna

En af de typiske måde at skaffe besøgende til sin webshop på er igennem Google AdWords. Det foregår ved at du vælger nogle søgeord som du vil byde ind på og hvor mange penge du vil bruger. Når en potentiel kunde, så søger på Google vises din reklame, og hvis brugeren klikker på den, så trækker Google et beløb fra din konto. Hvor meget der skal betales for klikket afhænger af hvor konkurrence præget dit marked er.

Derfor er det naturligvis vigtigt at du har en troværdig og indbydende shop, så kunder tør handle hos dig.

Derfor vil jeg råde dig til, at sætte et fast månedligt beløb af til AdWords, men først når du har fået stabelt en troværdig og indbydende shop på benene, og det ville jeg også tro kom til at koste penge, dels til i månedlig leje men også til en professional designer, som sørger for din shop tager sig godt ud.

Umiddelbart tror jeg faktisk, at vores firma EasyFlow er det billigste sted at få en professional løsning, vi leverer en komplet shop for 5.000 kr. for design og opsætning, og den månedlige leje er på 300 kr. Løsningen er velegnet til folk, der ikke har tid og lyst til at sætte sig ind i en masse teknik, og inkl. f.eks.  gratis telefonsupport.

Når jeg skriver en professionel løsning, mener jeg en løsning udarbejdet, at en designer der ihvertfald har været dygtig nok til at kunne leve af det i over 5 år.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:22

Det er helt rigtigt hvad Lundsby siger.

Derudover er endnu en god måde, at få besøgende på kan også være, at tilføje dit link til en hel masse sider, hvor man kan tilføje sit link gratis.

Jeg har fundet en oversigt over en masse gode (og mindre gode) links her: http://www.semoblog.com/tilf%C3%B8j-link-71.html

Jeg vil kort fortælle, at du kan få nogle webshops gratis, desværre er designet også derefter.

Den billigste webshop jeg har set, som også samtidig har et flot design og er nem at sætte op koster 199 kr om måneden uden binding eller oprettelsesgebyr.

Har du evt. også prøvet at reklamere via Facebook ads? Der kan du vælge hvem siden skal vises til, f.eks. piger i alderen 15-30 år ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:41

Lige et tilbud ud herpå amino.dk med dine ønsker du ønsker i din shop , det behøver ikke koste en formue der skal nok findes en venlig sjæl herpå amino.dk

tror det sted er dette her på amino.dk . du kan  ligge dit  tilbudt ud , er dette links Smile http://www.amino.dk/forums/38.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)