Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på domæne

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle.

Jeg er i dag blevet kontaktet af en virksomhed som ønsker at købe mine to domæner ønskebutikken.dk og onskebutikken.dk de har ikke været brugt endnu, de har tilbudt mig 2500 kr. for dem begge.

Jeg har ikke en klap forstand på det, da jeg ikke har prøvet at sælge domæner før, og jeg ved da heller ikke om jeg vil af med dem, da jeg jo selv købte dem, for at skulle bruge dem til en ide jeg har fået, men som ikke er blevet til noget endnu.

Så jeg ville bare lige høre Jer der ude, om prisen på 2500 kr. + moms for begge domæner er ok, eller er det for meget eller for lidt. Smile

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:18

Domænerne har ikke hverken højere eller lavere værdi end sælger vurderer dem til.

Hvis jeg skulle købe dem ville jeg ikke engang byde registreringsafgiften, men det skyldes at de ikke har nogen værdi for mig. Hvis din køber har tilbud kr. 2.500 så er det vel den værdi de har for ham.

Det du så mangler er at finde ud af om de har mere værdi for dig. Hvis det er tilfældet så giv din pris, hvis ikke, så sælg.

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 10:18

Udfra at du ikke bruger domænet til noget, og derfor blot kan finde på et nyt navn, hvis du vil bygge en shop senere hen, synes jeg det er et udemærket bud, og jeg ville tage imod det, hvis du ikke står med nogle planer for domænerne.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)