Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny logo til wordpress tema?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Aug 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har startet jazzblog.dk som et forum for danske jazzmusikere. Fandt et ok tema som er oversat til dansk. Dog vil jeg gerne prøve at smække min egen logo op øverst på hver side istedet for den som er inkluderet i temaet. Nogen som kan hjælpe???

Bloggen er indtil videre ideelt arbejde fra min side, så det jeg kan tilbyde i betaling er et sundere jazzmiljø i Danmark, og det skulle jo gerne være noget som gavner den brede befolkning!

bloggen: www.jazzblog.dk

Jeg har et færdigt logo som jpg-billede, mangler bare viden om hvor jeg skal proppe det ind!

uvh (uanmildeligt venlige hilsner)

Anders

vilter.dk - digitale godnathistorier med barnet selv i hovedrollen.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 09:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Nu ved jeg ikke hvor avanceret temaet er, men i mange temaer kan man via en menu ændre logoet. Hvis det ikke er tilfældet, så skal du rette det direkte i html'en.

Det kan du gøre ved at gå ind i editor > header.php > der hvor overskriften står nu, det skal du skifte ud med stien til dit billede.

// Peter

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 09
Skrevet kl. 10:08

Tak for svar. Jeg skal nok retti header.php, er bare ikke sikker på hvor og hvordan jeg får billedet det rette sted i rette størrelse... Nu kender jeg intet til html-koder så så jeg kan kun gætte på hvor overskriften og blogbeskrivelsen er. Hvis du ser på bloggen så er det den øverste del med tag, blogtitel og søgefelt som jeg vil erstatte med min logo (den har ca samme proportioner). Kan jeg evt. lokke dig til at se på php-filen og pege på hvad jeg skal fjerne, samt hvordan man skriver html-koden for at indsætte billedet? Ved godt atdet nærmer sig grov udnyttelse og overvold, men man kommer ingen vejne uden at prøve!

Anders

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 10:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa igen

Jo det kan jeg sagtens. Du kan bare skrive koden eller evt. sende den til mig på peter@webitall.dk

// Peter

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 09
Skrevet kl. 10:22

Fantastisk! Mail på vej med kod og logo!

kan man anmode om at give særligt venlige brugere ekstra karma-point? :-)

Anders

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)