vi har netop fået mulighed for at være med til at starte et nyt MLM firma op i danmark. Lige nu søger firmaet igangsættere der vil bygge en organisation, så vi er klar til markedet åbner i september/oktober i DK. brug ca, 25 min og se dette lille filmklip Vi søger igangsættere, som forstår betydningen af at være med fra starten og ønsker at skabe en forretning, evt. også internationalt, indenfor de næste 2-3 år, med indtægtsmuligheder i den virkelig attraktive ende af skalaen. hvis dette skulle lyde interssant,så tag kontakt os, vi vil hellere end gerne, mvh karstenaagaard@hotmail.com "Dollar for Dollar, it''s the best investment I have ever made" Warren Buffet in Fortune Magazine |
Vær med fra starten
Du er ikke den eneste der åbenbart har dette sindsyg gode tilbud, brug 25 min af din tid, som du jo siger vi andre skal bruge, på at læse andres indlæg i mlm debatten, læs hvordan man bør gribe sagen an, læs og forstå den kritik der bliver givet. |
Og så lige ca. 1min af den film.... det gider man da virkelig ikke glo på? it''s so tiny... Held og lykke med jeres Pyramide halløj... |
Hej Karsten Aagaard Du skal vide, at du ikke er den første, som har lavet et indlæg som dit, angående opstart af agelsalg i europa. Til din ros skal siges, at dit indlæg er et af de bedre. Vi har diskuteret agel meget herinde, men vi er aldrig kommet ordentligt ind på selve produktet, og det kunne være spændende, om du ville gøre os den tjeneste at deltage i sådan en debat. Den kunne fx starte sådan hér: Hvad er Agel-produktet egentligt for noget og hvordan skal det sælges? Hvad er dine tanker om markedet for sådan et produkt i Danmnark? Håber, vi får en spændende debat og ikke bruger al tiden på at diskutere aflønningssystemet denne gang. Håber også, at du ikke som "de andre" lader være med at svare og i stedet henviser til en hjemmeside eller lignende. Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Desværre gik det vist igen, som det plejer med den slags. Eller måske er der bare forsinkelse? |
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
hej jeg er lidt forsinket, der er er ikke så meget på dansk, så jeg må jo hagge mig igennem, en del på engelsk. menn det skal nok komme. ![]() mvh agel4you |
Glæder mig til at høre mere. ![]() |
og så skete der IGEN ikke mere. Utroligt at de som har med MLM at gøre, om det hedder det ene eller det andte, de kommer ikke over høkken efter bare 3 kritiske spørgsmål. Og de vil være ledere i MLM... Jeg har mødt mange MLM folk, og til dato er det altså kun dem der fra start har troet på sig selv, og på produktet. Så skal man altså sætte sig ind i sit produkt, og vide hvad det - OGSÅ på dansk - og VILLE det. Hvis man ikke svarer på indlæg herinde man selv har startet - så VIL man det nok heller ikke. |
hej hvis du nu ser efter, så har jeg skrevet om produktet, i en anden tråd mvh agel4you |