Goddag Aminoer Jeg har fået en masse tid i overkanten i weekenderne samt nogle par hverdage, jeg kan tilbyde jer at supportere jeres Live - chat samt mail support. Jeg er under uddannelse til Grafiker - samt er jeg godt tekniske orienteret indenfor Webprogrammering samt en masse andet teknisk. Tiderne kan sagens være ved Midnat eller hvad der nu er behov for - prisen afhænger af timerne samt tidspunkterne da bliver naturligvis aftalt en god Amino pris. Der er en masse fordele : 1. Kunden føler sig ikke forpligtet på samme måde som et telefonopkald. 2. Kunden kan få rådgivning selvom han/hun sidder på sin arbejdsplads og handler i sin arbejdstid(dem er der rigtig mange af, og dem misser vi med et tlf. opkald) 3. Alt hvad der bliver skrevet kan gemmes, så man undgår tvivlsspørgsmål. 4. Naturligvis også en masse andre fordele ved live - support. Hvis du ikke har en chat support i forvejen, har jeg muglighed for at hjælpe med at vælge en chat samt sætte den op gratis. Jeg kan kontaktes på mecci@live.dk som også bruges som Messenger. |
Da er stadig åbent...