Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigt Logo!

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ina:

har endnu ikke set nogen logoer her inde til 50 kr. Men jeg ved godt at jeg skal øve mig, :)

Det har du ret i, men tror heller ikke vi kommer til at se det, da det ca. er 10min arbejde for en grafikker som normalt tager 350kr i timen + moms

Men alt muligt held og lykke med dit projekt. Håber virkelig det lykkes.

K

Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 21:37

Som de andre også påpeger så er øvelse det vigtigste af alt. Ahmm.... Så øv dig. Du kan evt. lave logoer for folk gratis og på den måde også øve dig. Det kunne jo være folk gav dig en lille skilling hvis det var flot.

Er selv en ung grafiker, så kan sætte mig 100% i din situation. Bare prøv og prøv og prøv!

Feedbag.dk - Live support.

Fra ishøj
Tilmeldt 10. Sep 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 21:40

ChristofferOe:

Som de andre også påpeger så er øvelse det vigtigste af alt. Ahmm.... Så øv dig. Du kan evt. lave logoer for folk gratis og på den måde også øve dig. Det kunne jo være folk gav dig en lille skilling hvis det var flot.

Er selv en ung grafiker, så kan sætte mig 100% i din situation. Bare prøv og prøv og prøv!

Jeg har lavet nogen gratis logoer for folk. Men har jo heller ikke sat en pris på mine logoer endnu :)

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 21:44

Hej Ina

Jeg beundrer dit gå på mod, så tror du skal til at gå et skridt videre og lave noget i et program som arbejder med vektorgrafik.

Her er et link til et gratis program, og der er rigtig mange tutorials på hjemmesiden.

http://www.inkscape.org/

Rigtig god fornøjelse og keep on pratice.

Mvh
Juul

Fra ishøj
Tilmeldt 10. Sep 09
Skrevet kl. 21:51

Juul:

Hej Ina

Jeg beundrer dit gå på mod, så tror du skal til at gå et skridt videre og lave noget i et program som arbejder med vektorgrafik.

Her er et link til et gratis program, og der er rigtig mange tutorials på hjemmesiden.

http://www.inkscape.org/

Rigtig god fornøjelse og keep on pratice.

Mvh
Juul

Hej Juul.

kan du ikke give mig et link til præcis hvad jeg skal downloade :)

mvh Ina

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 21:55
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:03

Hej Ina,

Nu får du jo snart løn af mig og hvis du køber Photoshop i erhvervsøjemed, så kan du jo trække det fra i den skat du betaler af de penge du tjener ved at opdatere vores hjemmesider.

//Nicolaj

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra ishøj
Tilmeldt 10. Sep 09
Skrevet kl. 22:05

Nicolaj:

Hej Ina,

Nu får du jo snart løn af mig og hvis du køber Photoshop i erhvervsøjemed, så kan du jo trække det fra i den skat du betaler af de penge du tjener ved at opdatere vores hjemmesider.

//Nicolaj

Ja nicolaj det har du ret i, men koster programmet ikke mere end 2000 kr ?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:08

Jo, men det har du jo også om en måned Wink Alternativt kunne det jo være et godt ønske til en julegave, så skriv den på ønskesedlen til dine forældre eller din kæreste Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra ishøj
Tilmeldt 10. Sep 09
Skrevet kl. 22:15

Nicolaj:

Jo, men det har du jo også om en måned Wink Alternativt kunne det jo være et godt ønske til en julegave, så skriv den på ønskesedlen til dine forældre eller din kæreste Big Smile

ja super ide. Hehe Smile

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)