Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gevinst givende spilleautomater

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har åbnet en mindre kiosk og vil vide hvad mulighederne er inde for spille automater, jeg har et mindre afskildt rum på 8 m2 som jeg gerne vil opstille spilleautomater i.

Jeg vil hører om der er nogen der kender noget til reglerne herom? og muligvis kender nogle gode udbydere??

i første omgang regner jeg med at lease automaterne. :) håber der er nogle der har nogle erfaringer de vil dele med mig?

Vil også gerne spørge om der er nogen der ved om hvor meget af overskuddet der skal betales tilbage til skat i form af afgifter? og det resterne beløb? skal der betales skat af det?

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 15:06

Hej

Kontakt danskespil eller Spillorama. De kan fortælle alt om dette! normalt tager de 50% af den omæstning spilleautomaterne genere! Men de kommer så også med alle de maskiner og stiller dem til rådighed uden du skal betale for dem. Igen ud af din 50% skal der betales skat :)

Men nogen gang gange kan du opnå bedre aftaler! kommer an på hvor god du er til at sælge dig selv! :)

Tilmeldt 5. Oct 09
Skrevet kl. 15:25

hmmm det kan jo ikk rigtigt betale sig?? hvis jeg laver 5,000 pr maskine skal jeg betale 50% af hver maskine det er 2500, men hvis jeg vælger at lease dem koster det mig ca 700kr pr. mdr. pr maskine???

???

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 15:28

Og det er et område der er ENORMT reguleret.

Ludomani, hasard osv så sørg for at du har 100% orden på tingene, og også at bruge nogle ordentlige leverendører der har de nødvendige tilladelser, ikke noget med at købe billge polske automater og så tro at du kan stikke alle pengene i lommen. Smile (jeg har en bekendt der er uddannet elektriker og mente han selv kunne bygge nogle maskuner og af gamle ødelagte maskiner, det kunne han også, men da Told og skat fandt ud af han havde spillehal uden tilladelse blev de rimelig knotne.)

Tilmeldt 5. Oct 09
Skrevet kl. 15:50

Sansir:

Og det er et område der er ENORMT reguleret.

Ludomani, hasard osv så sørg for at du har 100% orden på tingene, og også at bruge nogle ordentlige leverendører der har de nødvendige tilladelser, ikke noget med at købe billge polske automater og så tro at du kan stikke alle pengene i lommen. Smile (jeg har en bekendt der er uddannet elektriker og mente han selv kunne bygge nogle maskuner og af gamle ødelagte maskiner, det kunne han også, men da Told og skat fandt ud af han havde spillehal uden tilladelse blev de rimelig knotne.)

jeg er glad for din bekymring og har også taget forbehold for den slags,, har fundet en god og solid dansk leverandør der kan tilbyde mig en leasing til 700kr om måneden pr maskine, men vil hører om det er billigt og om det kan betale sig??

har mulighed for at leje . Orient Expressen - Virginia City -  Bandit - The Good the Bad and the Ugly - Magic Night - Thors Hammer - Baker Street - Midnight Madness - Allan Capone - Temple of Gold

men har i første omgang tænkt mig at kører med de maskine jeg selv har det bedst med som er Orient Expressen - Baker Street - Midnight Madness - Allan Capone,

Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg er automatopstiller og kan derfor svare på en del af dine spørgsmål ( jeg har ingen interesse i opstilling i din kiosk )

1. spillehal kræver depositum over for skat på 95.000 kr.

2. Afgiften er 41 % af det indspillede beløb til skat. Hvem laver bilag til skat for dig ?

3. kræver en del erfaring med udfærdigelse af ansøgning om spilletilladelse til "deskløsning"

4. Du kan ikke trække moms fra i din leasing af spilleautomater, dvs. kr. 700 + moms pr. maskine

5. Hvad med Dat-boks til skat og evt. toptavle samt forsikring

6. Nye spil, service, sikkerhed på dine maskiner osv.

7. Da du er spilletilladelsesindehaver kræver skat også lønsumsafgift, hver maskine koster også stk. afgift, samt syn af spilleautomater.

Ja, selvfølgelig kan du købe eller lease, og ja, du vil sikkert også tjene lidt flere penge, men jeg kunne skrive en meget lang liste over fordele ved at benytte en opstiller, husk oven i din leasing at tillægge forsikring af maskinerne, stk. afgiften, lidt service, syn af maskiner samt ombygning ved nye maskiner.

Mvh. Spillemanden

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:47

Samtlige kioskejere jeg kender siger der ikke er nævneværdig omsætning, så ærligt talt tror jeg ikke det er besværet værd i disse tider.

Hvis du tænker på ekstra omsætning, har du så overvejet følgende:

1. En ugentlig tilbudsdag på en bestemt type vare

2. Udbringning til ældre

3. Aftale med omkringliggende plejehjem

eller lignende..

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)