Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handelsassistent eller Indkøber inde for tøjbranchen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej .

Jeg er i gang med at uddanne mig som Handelsassistent, derfor leder jeg efter en virksomhed som fungere som leverandør for tøjbutikker.

Jeg har ikke interesse i at stå i en tøjbutik hver eneste dag, men vil gerne rundt, sælge og snakke med de forskellige tøjbutikker.

Har lige svært ved at finde en virksomhed som fungere som leverandør inde for tøjbranchen.

Det skal være modetøj for unge, men også gerne herre tøj.

Nogen som kan give mig en lille ledetråd :)

Hilsen Thomas

Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:24

Hej Thomas

Du er måske lige den jeg går og lederefter, jeg er i opstartsfasen i min virksomhed, men har allerede nogle fine produkter. Jeg er ved at lave en tøj kollektion som skal ud og præsenteres i januar, men har også nogle varer som kan sælges nu, ringe eller skriv til mig hvis du stadig er ude og lede.

info@bysmedegaard.dk eller 23 67 38 66

www.bysmedegaard.dk

Hilsen Katrine

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:08

Majlund:

Jeg er i gang med at uddanne mig som Handelsassistent, derfor leder jeg efter en virksomhed som fungere som leverandør for tøjbutikker.

Jeg har ikke interesse i at stå i en tøjbutik hver eneste dag, men vil gerne rundt, sælge og snakke med de forskellige tøjbutikker.

Har lige svært ved at finde en virksomhed som fungere som leverandør inde for tøjbranchen.

Det er faktisk ik så svært... Hvilket mærke kunne du tænke dig at arbejde for? Gabba? Pa:nuu? Björvin? IC Company? Bestseller? Diesel? Armani? eller et helt andet?

Så kontakter du dem og siger du er interesseret i enten en læreplads som sælger eller et job som sælger. Eller du sender en ansøgning.

De enkelte brands står mere eller mindre altid selv for salget ind i butikkerne via egne sælgere! 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)