Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere brugere til pointside...?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg driver en pointside til hvilken jeg godt kunne tænke mig nogle flere brugere. Ved krisen stadig kradser og det at drive brugere til en pointside, hvor brugeren også benytter siden, er svært, men vil gerne høre fra folk herinde, hvis nogen har ideer eller erfaringer til hvordan nye brugere kan opnåes? Eventuelt hvor?

Der er forsøgt annoncering på Facebook, men synes prisen er for dyr når man udregner udgiften hertil i antallet af brugere der opretter sig. Kunne være lækkert om man også kunne vælge betaling per tilmelding derinde, men måske en dag det bliver muligt.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:15

Allan Hansen:

Der er forsøgt annoncering på Facebook, men synes prisen er for dyr når man udregner udgiften hertil i antallet af brugere der opretter sig. Kunne være lækkert om man også kunne vælge betaling per tilmelding derinde, men måske en dag det bliver muligt.

Hej,

Du kontakter bare mig, kan lave leads helt ned til 1 krone - kommer helt an på køn, alder og din konvertering.

Skriv eller ring
sm@onlinefactory.dk
27 24 14 32

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 21:22

Hej Simon

Har hermed sendt dig en mail - kan være den er endt i dit spamfilter eller uønsket post mappe, men satser ikke på det :D blot en erfaring.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 21:38

Allan Hansen:

Hej

Jeg driver en pointside til hvilken jeg godt kunne tænke mig nogle flere brugere. Ved krisen stadig kradser og det at drive brugere til en pointside, hvor brugeren også benytter siden, er svært, men vil gerne høre fra folk herinde, hvis nogen har ideer eller erfaringer til hvordan nye brugere kan opnåes? Eventuelt hvor?

Du burde skuda' lige præcis kunne spille på at det er krise, så folk kan få nogle ting gratis,  ved at tjene point hos dig.. ?

IMO er det da bonus i jeres branche, krisen kan da ikke ramme jer på samme måde? - Det er da kun overfor annoncørene??

eller er jeg bare galt på den?

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 21:51

Ved ikke om det er krisen eller om det blot er markedsføring overfor en delvis forkert målgruppe - hælder nok til det sidste, men eftersom siden er startet op midt i krisen, har jeg ikke mærket nogen nedgang, men kan heller ikke udelukke at folks manglende deltagelse i diverse kampagner, skyldes selv samme.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 22:03

Simon Elkjær:

IMO er det da bonus i jeres branche, krisen kan da ikke ramme jer på samme måde? - Det er da kun overfor annoncørene??

Du kan tro den har ramt branchen - Som jeg iøvrigt arbejder væk fra.
For 12 måneder siden ville folk bare havde kunder og betalte godt
For 6 måneder siden ville folk have kunder og betalte knap så godt.
Og nu vil folk ikke blot have kunder for pengene - men også kvalitet for pengene.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 22:06

Simon:

Simon Elkjær:

Du kan tro den har ramt branchen - Som jeg iøvrigt arbejder væk fra.
For 12 måneder siden ville folk bare havde kunder og betalte godt
For 6 måneder siden ville folk have kunder og betalte knap så godt.
Og nu vil folk ikke blot have kunder for pengene - men også kvalitet for pengene.

Det var nu også mere eller mindre det jeg mente.. - Det er jo ikke overfor brugerne, at man er ramt af krise? men overfor annoncørende..  Gratis er jo Gratis..

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:18

Vis jeg var dig tilmeldte jeg den en masse link kataloger og skrev i så mange forummer som muligt som er relevante og man måtte skrive i , med et link til mit pointsite Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:28

Hej Mikael

Den fremgangsmåde er allerede benyttet :D men tak for forslaget.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)