Hvor er det dog trist og efterhånden pisse irriterende, at snart alle tråde på Amino skal fyldes med negative ytringer fra folk der ser spøgelser overalt! For en gangs skyld, kommer der her en virkelig velformuleret og gennemarbejdet projektbeskrivelse fra nogle unge mennesker der søger en investor. Jeg kan ikke mindes, at jeg tidligere her på Amino har set et så informativt, gennemarbejdet og velformuleret indlæg, som tmcl her har postet. Stor ros til ham og "drengene" bag projektet! Her var der mange andre, som søger investorer på Amino, som kunne lære noget, så tumbs up herfra Ja, der kan være ting man kan stille spørgsmålstegn til og ja, der kan være ting man kan undre sig over, men som tmcl jo flere gange skriver, så vil han gerne besvare disse spørgsmål pr. mail, da han ikke ønsker at starte en diskutionsklub her i tråden. Må indrømme, at jeg fint forstår ham, når man ser på hvordan mange tråde her på Amino ender - nemlig i mudderkastning af værste skuffe. Lad os nu være søde og rare Amino´er der hjælper hinanden efter bedste evne Tmcl jeg har sendt dig en mail Dbh Jørgen Linnet |
tmcl:Maelstrøn hvis du nu rent faktisk læste tråden istedet for bare st sige du har gjort det ville du læse på første linje at vi skriver at dette projekt bliver til virkelighed med eller uden investor. Den eneste forskel ligger i om vi starter nu eller om 4 måneder.
Jeg har også fortalt dig at vi med glæde svarer på alle dine spørgsmål i en mail.
hvis du mener at 35K til at starte dette op er at køre lamborghini har du vidst ikke meget viden om hvad der skal til. De fleste vil kalde det et mirakel at der ikke skal mere til. Grunden til dette er blandt andet alt det arbejde vi smider i, og hvis du mener at arbjede 6 timer om dagen er værdiløst så har du vidst også nogen tanker der skal ændres på.
Og ja alle har prøvet at vinde et computerspil, og alle har prøvet at vinde en fodboldkamp, men nu var det ikke en kamp i champions league de vandt vel.
Som jeg har fortalt dig så har jeg altså læst dine indlæg, men tak fordi du igen igen gør mig opmærksom på at jeg ikke har ;)
Jeg mener ikke 35k er en lamboginni, men gamer pc'er er at sammenligne. Hvorfor denne helt unødvendige udgift? Nu spillede jeg Trackmania for 3-4 år siden (grafikken ligner den samme som dengang, men jeg er nok uvidende), og da krævede det jo ikke ligefrem stor ydelse at loade spillet. I kan jo skære den udgift fra i jeres budget til i finder ud af om projektet er bæredygtigt. Som du selv påpeger er der jo en risiko for at det ikke lykkes. Har ingen af jer en pc'er der er god nok til at tilgå spillet??
I kunne også overveje serverleje i første omgang til en trackmania server. Nu kender jeg ikke de specs der behøves, men mon ikke de kan lejes i første omgang hos en ekstern partner? Har i undersøgt dette? Endnu en udgift der evt. kunne fjernes i budgettet til i kan se at businesscasen holder.
Nej jeg kalder det ikke et mirakel at det kan lade sig gøre for de penge du nævner.. jeg synes nemlig det lyder dyrt.. derfor er jeg på bagbenene.
I er måske blevet inspireret af http://www.fragmakers.com som bygger på meget af det samme koncept (spil computerspil om penge). I bør evt. overveje et affiliatesystem. http://www.fragmakers.com bruger bl.a. euroads.dk (mener jeg det er) osv..