Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

maelstrom:

tmcl:

I to er mere en velkommen også at smide os en mail, vi ønsker ikke at starte en diskution eller en rådgivnings central fra meget kloge folk.

Alle af de spørgsmål og problemstillinger i sætter op er der taget hånd om, eller en forklaring på til seriøse folk der kontakter os.

Og maelstrøm helt ærligt prøv lige at læs vores indlæg inden du hælder L$#?@" ud.

Vi ønsker ikke at lave en diskution om vores registrrede VIRKSOMHEDS interne forhold åbent på nettet. Eller vores forretningsplan eller pivate økonomiske forhold.

Og nej vi er måske ikke ydmyg, men hvornår gav det dig sidst en 1pladsCool

Jeg har til din information læst dine indlæg.. de er meget.. beskrivende :)

Når du bliver voksen kan du jo svare mig på mine spørgsmål, om hvorfor i netop ikke har gjort som jeg skriver i mit indlæg. Prøv at se luksusfælden på TV3 hver tirsdag det vil give nogle gutter som jeg et spark realitetssans. Man behøver jo ikke købe lamboginnien inden man har pengene til den..

Det som du tydeligt ikke har forstået med mit indlæg er, hvorfor i ikke selv kan starte projektet op og se om det overhovedet er bæredygtigt inden i putter risikoen over på en investor. Hvis i selv tror så meget på ideen så vis det til andre.. Hvis i ikke selv tror nok på ideen til at risikere jeres egne penge, tror jeg i får meget svært ved at finde andre til at sprøjte penge i det.

Og tillykke med din 1.plads i et computerspil det har vi andre jo aldrig prøvet før eller.. :)

Hvor er det dog trist og efterhånden pisse irriterende, at snart alle tråde på Amino skal fyldes med negative ytringer fra folk der ser spøgelser overalt! For en gangs skyld, kommer der her en virkelig velformuleret og gennemarbejdet projektbeskrivelse fra nogle unge mennesker der søger en investor. Jeg kan ikke mindes, at jeg tidligere her på Amino har set et så informativt, gennemarbejdet og velformuleret indlæg, som tmcl her har postet. Stor ros til ham og "drengene" bag projektet! Her var der mange andre, som søger investorer på Amino, som kunne lære noget, så tumbs up herfra Yes

Ja, der kan være ting man kan stille spørgsmålstegn til og ja, der kan være ting man kan undre sig over, men som tmcl jo flere gange skriver, så vil han gerne besvare disse spørgsmål pr. mail, da han ikke ønsker at starte en diskutionsklub her i tråden. Må indrømme, at jeg fint forstår ham, når man ser på hvordan mange tråde her på Amino ender - nemlig i mudderkastning af værste skuffe. Lad os nu være søde og rare Amino´er der hjælper hinanden efter bedste evne Big Smile

Tmcl jeg har sendt dig en mail Wink

Dbh Jørgen Linnet

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 21:51

tmcl:

Maelstrøn hvis du nu rent faktisk læste tråden istedet for bare st sige du har gjort det ville du læse på første linje at vi skriver at dette projekt bliver til virkelighed med eller uden investor. Den eneste forskel ligger i om vi starter nu eller om 4 måneder.

Jeg har også fortalt dig at vi med glæde svarer på alle dine spørgsmål i en mail.

hvis du mener at 35K til at starte dette op er at køre lamborghini har du vidst ikke meget viden om hvad der skal til. De fleste vil kalde det et mirakel at der ikke skal mere til. Grunden til dette er blandt andet alt det arbejde vi smider i, og hvis du mener at arbjede 6 timer om dagen er værdiløst så har du vidst også nogen tanker der skal ændres på.

Og ja alle har prøvet at vinde et computerspil, og alle har prøvet at vinde en fodboldkamp, men nu var det ikke en kamp i champions league de vandt vel.

Som jeg har fortalt dig så har jeg altså læst dine indlæg, men tak fordi du igen igen gør mig opmærksom på at jeg ikke har ;)

Jeg mener ikke 35k er en lamboginni, men gamer pc'er er at sammenligne. Hvorfor denne helt unødvendige udgift? Nu spillede jeg Trackmania for 3-4 år siden (grafikken ligner den samme som dengang, men jeg er nok uvidende), og da krævede det jo ikke ligefrem stor ydelse at loade spillet. I kan jo skære den udgift fra i jeres budget til i finder ud af om projektet er bæredygtigt. Som du selv påpeger er der jo en risiko for at det ikke lykkes. Har ingen af jer en pc'er der er god nok til at tilgå spillet??

I kunne også overveje serverleje i første omgang til en trackmania server. Nu kender jeg ikke de specs der behøves, men mon ikke de kan lejes i første omgang hos en ekstern partner? Har i undersøgt dette? Endnu en udgift der evt. kunne fjernes i budgettet til i kan se at businesscasen holder.

Nej jeg kalder det ikke et mirakel at det kan lade sig gøre for de penge du nævner.. jeg synes nemlig det lyder dyrt.. derfor er jeg på bagbenene.

I er måske blevet inspireret af http://www.fragmakers.com som bygger på meget af det samme koncept (spil computerspil om penge). I bør evt. overveje et affiliatesystem. http://www.fragmakers.com bruger bl.a. euroads.dk (mener jeg det er) osv.. 

Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:57

Maelstrøm slap nu af Beer

Tror du ikke vi har tænkt de ting du snakker om, og har et svar på de spørgsmål du stiller ! Selvfølgelig er der en handleplan, og indkøb er på det absolut minimale, men som nævnt øsnker jeg ikke at lave en diskution her.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 21:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Linnet:

maelstrom:

tmcl:

I to er mere en velkommen også at smide os en mail, vi ønsker ikke at starte en diskution eller en rådgivnings central fra meget kloge folk.

Alle af de spørgsmål og problemstillinger i sætter op er der taget hånd om, eller en forklaring på til seriøse folk der kontakter os.

Og maelstrøm helt ærligt prøv lige at læs vores indlæg inden du hælder L$#?@" ud.

Vi ønsker ikke at lave en diskution om vores registrrede VIRKSOMHEDS interne forhold åbent på nettet. Eller vores forretningsplan eller pivate økonomiske forhold.

Og nej vi er måske ikke ydmyg, men hvornår gav det dig sidst en 1pladsCool

Jeg har til din information læst dine indlæg.. de er meget.. beskrivende :)

Når du bliver voksen kan du jo svare mig på mine spørgsmål, om hvorfor i netop ikke har gjort som jeg skriver i mit indlæg. Prøv at se luksusfælden på TV3 hver tirsdag det vil give nogle gutter som jeg et spark realitetssans. Man behøver jo ikke købe lamboginnien inden man har pengene til den..

Det som du tydeligt ikke har forstået med mit indlæg er, hvorfor i ikke selv kan starte projektet op og se om det overhovedet er bæredygtigt inden i putter risikoen over på en investor. Hvis i selv tror så meget på ideen så vis det til andre.. Hvis i ikke selv tror nok på ideen til at risikere jeres egne penge, tror jeg i får meget svært ved at finde andre til at sprøjte penge i det.

Og tillykke med din 1.plads i et computerspil det har vi andre jo aldrig prøvet før eller.. :)

Hvor er det dog trist og efterhånden pisse irriterende, at snart alle tråde på Amino skal fyldes med negative ytringer fra folk der ser spøgelser overalt! For en gangs skyld, kommer der her en virkelig velformuleret og gennemarbejdet projektbeskrivelse fra nogle unge mennesker der søger en investor. Jeg kan ikke mindes, at jeg tidligere her på Amino har set et så informativt, gennemarbejdet og velformuleret indlæg, som tmcl her har postet. Stor ros til ham og "drengene" bag projektet! Her var der mange andre, som søger investorer på Amino, som kunne lære noget, så tumbs up herfra Yes

Ja, der kan være ting man kan stille spørgsmålstegn til og ja, der kan være ting man kan undre sig over, men som tmcl jo flere gange skriver, så vil han gerne besvare disse spørgsmål pr. mail, da han ikke ønsker at starte en diskutionsklub her i tråden. Må indrømme, at jeg fint forstår ham, når man ser på hvordan mange tråde her på Amino ender - nemlig i mudderkastning af værste skuffe. Lad os nu være søde og rare Amino´er der hjælper hinanden efter bedste evne Big Smile

Tmcl jeg har sendt dig en mail Wink

Dbh Jørgen Linnet

Indrømmet det er da interessant og de ønskes held og lykke. Attituden halter dog gevaldigt efter hvorfor nogen (mig selv inkl.) godt kan blive irriteret.

Når man starter et indlæg her på debatten er det en selvfølgelighed at der kan komme kommentarer. Ellers brug Amino børsen hvor man netop undgår dette, hvis man ikke kan tåle lidt kontruktiv kritik.

Så enkelt er det Jørgen og held og lykke med din investering.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 20:22

Hej Drenge,

Jeg kiggede lidt på jeres hjemmeside, jeg håber ikke for jer at det er den i regner med at skulle bruge ?

Hjemmesiden er hjemmelavet og skrevet i rent HTML og nogle fine billeder i, men der er ingen logik overhovedet, ingen betaling ell. det eneste der er en masse tracking opsamling, der spore hvem der bevæger sig rundt på hjemme siden. Med andre ord, det virker som om der ikke er andet end TOM luft i jeres website.

Derudover så mener jeg ikke i kan starte bare alene en international prof hosting op for 35.000kr. så jeres økonomi er helt galt.

Håber i har en forklaring på dette ?

Endelig vil jer sige, at jeres idé virker gangske god, men i får ingen til at kaste selv små penge i et koncept uden de ved hvad der får ud af det. I skal have en virksomhed med ejerbrøker, før i kan få investorer in, eller have en formaliseret aftale om hvorledes værdierne fordeles ved et split på en eller anden måde. Det kunde være at en eller fler af jer blev uenige med resten osv. osv.

Har i en god forklaring på dette, og er i villige til at drive Projektet i en virksomheds form, så er jeg måske med.

Skriv til mt at lansoft.dk

Michael

LanSoft A/S - Vi er ligenu igang med at lave nogle store  spændende Forretningsportaler, B2B , således at kunden og leverandøren kan udveksle og styre leverancer,

Tilmeldt 26. Oct 09
Skrevet kl. 20:48

Hej Drenge,

Jeg kiggede lidt på jeres hjemmeside, jeg håber ikke for jer at det er den i regner med at skulle bruge ?

Jo det er den, og den virker skam helt fint Yes

Hjemmesiden er hjemmelavet og skrevet i rent HTML og nogle fine billeder i, men der er ingen logik overhovedet, ingen betaling ell. det eneste der er en masse tracking opsamling, der spore hvem der bevæger sig rundt på hjemme siden. Med andre ord, det virker som om der ikke er andet end TOM luft i jeres website.

Det har du 100% ret i. Det er dog med vilje, da der ingen grund er til at smide et "aktivt" site på nettet før vores service er aktiv Cool

Derudover så mener jeg ikke i kan starte bare alene en international prof hosting op for 35.000kr. så jeres økonomi er helt galt.

Der tager du fejl. Det er skam muligt, men kun fordi vi er en gruppe af fem der arbejder frivilligt. VI har helt styr på hosting og priser samt hvordan det skal drives og hvad det vil koste.

Du har ingen mulighed for at sige om økonomien er gal før du har set vores tal. Og de fejler intet. Vil dog indrømme at vi ville klare det meget nemmere, og med et større smil hvis der kom flere penge i kassen.

Endelig vil jer sige, at jeres idé virker gangske god, men i får ingen til at kaste selv små penge i et koncept uden de ved hvad der får ud af det.

Vi modtager stadigvæk mail fra folk der vil smide penge, og de er på ingen måde i tvil om hvad de vil modtage i forbindelse med en investering.

I skal have en virksomhed med ejerbrøker, før i kan få investorer in, eller have en formaliseret aftale om hvorledes værdierne fordeles ved et split på en eller anden måde. Det kunde være at en eller fler af jer blev uenige med resten osv. osv.

Er det ikke ret naivt at tro disse ting ikke er på plads !!! som vi også skriver i vores tråd er det dog til forhandling.

Har i en god forklaring på dette, og er i villige til at drive Projektet i en virksomheds form, så er jeg måske med.

Der er allerede stiftet et anpartselskab, jeg må dog indrømme du desværre ikke har den mentalitet som vi leder efter hos en investor.

Ellers mange tak for input.

Tilmeldt 12. Aug 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:45

Jeg synes det lyder som et spændende projekt, men undrer mig over at det skulle være så svært at fremtrylle 35000? I investor sammenhæng er det peanuts.

Er i en flok gutter med en fantastisk ide, så skulle der vel nok være et bagland der kunne låne jer pengene, så i slap for en investor, og kunne beholde hele kagen selv?

Hvis du formår at tænke lige så stort som det umiddelbart virker til at dit hoved er, så har I fat i noget, og jeg kunne godt være interesseret. :)

Du er velkommen til at skrive en PM til mig hvis I stadig mangler en investor. Evt lægge et tlf nummer, så ringer jeg dig op.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 21:01

jeg har en masse gode råd til jer gutter, for det er en fed idé der ikke skal gå til spilde.

Hvis i vil have en bunke gode råd så fang mig på ns@firmafon.dk eller helst på skype, søg efter Niklas Stephenson.

Skal siges jeg selv lige har været igennem investormøllen samt lanceringen af et internetkoncept så har en hel del erfaring med det i sidder og roder med lige nu.

Tilmeldt 18. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 21:34

5 Gutter i alderen 21-27 år der tilsammen ikke kan bringe 35000 kroner sammen får en alarm klokke til at ringe hos mig :-/

Og så har jeg min tvivl om nogle ting. i vil drive det fra DK? Tvivler bare staerkt på dets lovlighed da DanskeSpil ikke udbyder sådan et spil så hedder det at betale skat af sin gevinst som var det tjent på arbejde! dvs 38-46 % alt efter indkommst.

Men held og lykke med det alligevel

Tilmeldt 26. Oct 09
Skrevet kl. 20:23

Investor fundet

Tak for de mange mails og tak til amino.

Til alle dem der gerne vil se produktet når det er i luften, så forventer vi en lancering i starten af december 2009. Du må stadigvæk gerne smide os en mail hvis vores projekt er noget for dig, det kan være vi har brug for en investor i fremtiden til opdateringer eller udvidelser.

mvh

tmc league teamet

contact (snabela) tm-competitions.com

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)