Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmark's fedeste visitkort

Side 7 ud af 7 (66 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Norbøll:

Simon, en ting slog mig lige:

Er det til onlinefactory at du skal bruge et visitkort?
I så fald vil jeg altså anbefale dig at få lavet et visitkort magen til Mathias´ visitkort - selvfølgelig blot med dig navn og dine kontaktinformationer i stedet for. Ellers virker det en tand rodet at to personer i samme virksomhed har to vidt forskellige visitkort.

Det er i øvrigt os (MediaMouse) som har stået for produktionen af Mathias 4-sidet visitkort, hvis du ikke vidste det i forvejen.

Hej Jesper,

Ja ved godt at du har lavet hans, ærgeligt han fik nyt telefonnummer ligeefter han modtog dem Big Smile

Men - Har prøvet at ringe til i dag og lagt en besked - du ringede aldrig igen, men du velkommen til at ringe til mig på (+45) 27 24 14 32

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:59

Se, det er ikke så underligt at jeg ikke ringede tilbage når beskeden hed noget i stil med:

"Hej det er Simon, jeg skal høre noget omkring visitkort. Ring lige til mig <klik>".
Det er nok ikke helt korrekt citeret, men du sagde ikke mere om hvem du var andet end Simon - og du lagde heller ikke noget nummer jeg kunne ringe tilbage på. Så derfor var det lidt svært at gætte på hvilken Simon der var tale om.

Men jeg giver dig lige et ring nu hvor jeg har dit nummer Geeked.

/Jesper

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 14:54

Hej

Lad os prøve at få den tilbage på sporet...

Hvad ønsker du kortet skal signalere?

Der er jo noget forskel på hvad materiale man bruger i forhold til signalværdi

mvh Thomas F.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 17:15

Hej Thomas,

Ja tråden tog vist en drejning, men det vidste man jo efter de angreb Thomas lagde for døren i sit første indlæg.

Skal "bare" have normale visitkort (ikke stål, jern eller plastik) - Og så skal de bare være det bedste af det bedste (kvalitet).

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 17:27

Thomas Høedt Thomsen:

At jeg indimellem skriver nogle kritiske indlæg burde læses som positiv og behjælpelig information til dem som af gode grunde ikke har mulighed for at vide bedre.

Var det ikke netop den slags indlæg du frabedte dig i din tråd med anbefaling af en super designer? Tag dig nu sammen, og drop negativiteten, jeg har endnu ikke set et velmenende indlæg fra dig herinde. Dit første indlæg herinde lagde da vist stilen, utroligt du ikke tog ved lære..

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:33

Simon:

Hej Thomas,

Ja tråden tog vist en drejning, men det vidste man jo efter de angreb Thomas lagde for døren i sit første indlæg.

Skal "bare" have normale visitkort (ikke stål, jern eller plastik) - Og så skal de bare være det bedste af det bedste (kvalitet).

ok, så er det jo begrænset til spørgsmålet om tykkelse, overflade og om de skal være i mat eller blank finish..

(Jeg vil dog gerne sende dig et par plastikkort til sammenligning, de skiller sig godt ud!!!)

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 7 ud af 7 (66 indlæg)