Er det til onlinefactory at du skal bruge et visitkort? I så fald vil jeg altså anbefale dig at få lavet et visitkort magen til Mathias´ visitkort - selvfølgelig blot med dig navn og dine kontaktinformationer i stedet for. Ellers virker det en tand rodet at to personer i samme virksomhed har to vidt forskellige visitkort.
Det er i øvrigt os (MediaMouse) som har stået for produktionen af Mathias 4-sidet visitkort, hvis du ikke vidste det i forvejen.
Hej Jesper,
Ja ved godt at du har lavet hans, ærgeligt han fik nyt telefonnummer ligeefter han modtog dem
Men - Har prøvet at ringe til i dag og lagt en besked - du ringede aldrig igen, men du velkommen til at ringe til mig på (+45) 27 24 14 32
Se, det er ikke så underligt at jeg ikke ringede tilbage når beskeden hed noget i stil med:
"Hej det er Simon, jeg skal høre noget omkring visitkort. Ring lige til mig <klik>". Det er nok ikke helt korrekt citeret, men du sagde ikke mere om hvem du var andet end Simon - og du lagde heller ikke noget nummer jeg kunne ringe tilbage på. Så derfor var det lidt svært at gætte på hvilken Simon der var tale om.
Men jeg giver dig lige et ring nu hvor jeg har dit nummer .
At jeg indimellem skriver nogle kritiske indlæg burde læses som positiv og behjælpelig information til dem som af gode grunde ikke har mulighed for at vide bedre.
Var det ikke netop den slags indlæg du frabedte dig i din tråd med anbefaling af en super designer? Tag dig nu sammen, og drop negativiteten, jeg har endnu ikke set et velmenende indlæg fra dig herinde. Dit første indlæg herinde lagde da vist stilen, utroligt du ikke tog ved lære..