Hej Aminoer
Vi er to iværksættere der er kommet i den uheldige situation at vores investeringskasse er tom. Vi har det seneste halve år brugt alle vores ressourcer på at opbygge en salgsorganisation i Norden for LED-gadelamper baseret 100 % på solcelle-teknologi. Udviklingsfasen og den endelig offentlige godkendelse af lamperne trækker dog længere ud end egentlig forventet, derfor forventer vi først i marts 2010 at have en egentlig indtægt.
For at kunne opretholde vores investering, og kunne forsørge os, søger vi derfor arbejde, som kunne bidrage til den fortsatte udvikling økonomisk.
Har Jeres virksomhed en form for arbejde som kan udføres som ekstern hjælp, nogle timer om ugen, eller som projektbaseret opgave kunne det være en stor hjælp for os.
Arbejdets art er underordnet, og vi er ikke bange for at tage fat.
Lidt om vores baggrund:
Thomas (42) Født i Tyskland, har de seneste 2 år boet i Danmark. Universitetsuddannet indenfor sport. Taler godt dansk og flydende tysk. Har baggrund som selvstændig i byggebranchen i Danmark og Tyskland, har haft egen virksomhed i 18 år med mellem 50-80 ansatte. Bosiddende i Hundige.
Marc (31) Dansk, uddannet cand. arch. Taler godt engelsk og flydende dansk og tysk. Jeg har ligeledes en baggrund i som selvstændig i byggebranchen, og jeg var for 6 år siden med til at opbygge et vikarbureau med ca. 200 ansatte. Derudover er jeg meget engageret i udviklingen af nye virksomheder, og fungerer som mentor for adskillige iværksættere. Bosiddende i Strøby Egede.
Vi er begge udadvendte, har humoristisk sans, har god forretningsforståelse og er ærlige og stabile.
Som sagt ånder og lever vi for at vores projekt SKAL lykkes!
Kontakt mig gerne for mere information.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Tlf. +45 51 21 05 55 - E-mail: mn@northernnetwork.dk |
Vi kan og vil ikke give op!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)