Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design.. hvad siger i til det??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ændret i designet på ReklameMusik.dk, og ser frem til nogle kritiske amino øjne.. Big Smile

Hvad sir i til det?????????

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Møgeltønder
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 23:01

Måden du stiller tingene op på, er faktisk okay!

Dog mener jeg at farverne er lidt skæve. jeg ville prøve med en anden farve en brun.

- jeg forbinder ikke dit koncept med brun. Musik og film, skal have noget mere visuelt og farverigt.

Så se om du kan få smidt nogle flere farver ind, og nogle interessante bannere.

Alt her fra.

Go' weekend

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 23:13

Fin idé.............men hvor er musikken fra danske spil (lotto) og hvem har lavet den, spillet den osv ? ;o)

Skal du ikke have lavet et logo?

Jeg synes at der mangler lidt alignment hist og her. Det kommer til at se lidt rodet ud. Farverne.......ved ikke rigtig.....

Som sagt.....fin idé, hvis der kommer flere med. Det sker jævnligt at jeg spekulerer over musikken i reklamer ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 23:15

hvorfor bruger du en dandomain webshop hvis du ikke sælger noget??

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 10:20

Mange tak for jeres feedback..Yes

Farvevalget er mit første udkast, og valgte farven brun da jeg gerne ville gøre det lidt anderledes. Synes mange af de samme farver går igen på mange hjemmesider. (neon: grøn,pink,blå).. osv.. Kan meget hurtigt ændre i farverne, så vil meget gerne hører et par forslag..

Er i gang med at rette siden til, da formaterne er ændret fra det gamle til det nuværende design.

Har valgt Dandomain fordi jeg kendte til programmet i forvejen, og er ganske udemærket tilfreds på nuværende tidspunkt.  Arbejder for i fremtiden at sælge musik, hvilket vil være meget simpelt rent teknisk med en webshop fra Dandomain..

Til Jack

Glad for du kan lide konceptet, og kan fortælle at det går hurtigt fremad. I næste uge skal jeg til en samtale med en stor aktør i musikbranchen vedrørende samarbejdsmuligheder. Det samarbejde vil betyde at info fra reklamerne i mange tilfælde kommmer direkte fra kilden. Dvs. ReklameMusik.dk bliver de første der har info om den musik der findes i diverse reklamer. Big Smile

Vedrørende reklamen fra danske spil, så er du velkommen til at sende mig en mail på info@reklamemusik.dk så vender jeg tilbage når jeg har undersøgt sagen..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)