Mange tak for jeres feedback..
Farvevalget er mit første udkast, og valgte farven brun da jeg gerne ville gøre det lidt anderledes. Synes mange af de samme farver går igen på mange hjemmesider. (neon: grøn,pink,blå).. osv.. Kan meget hurtigt ændre i farverne, så vil meget gerne hører et par forslag..
Er i gang med at rette siden til, da formaterne er ændret fra det gamle til det nuværende design.
Har valgt Dandomain fordi jeg kendte til programmet i forvejen, og er ganske udemærket tilfreds på nuværende tidspunkt. Arbejder for i fremtiden at sælge musik, hvilket vil være meget simpelt rent teknisk med en webshop fra Dandomain..
Til Jack
Glad for du kan lide konceptet, og kan fortælle at det går hurtigt fremad. I næste uge skal jeg til en samtale med en stor aktør i musikbranchen vedrørende samarbejdsmuligheder. Det samarbejde vil betyde at info fra reklamerne i mange tilfælde kommmer direkte fra kilden. Dvs. ReklameMusik.dk bliver de første der har info om den musik der findes i diverse reklamer. 
Vedrørende reklamen fra danske spil, så er du velkommen til at sende mig en mail på info@reklamemusik.dk så vender jeg tilbage når jeg har undersøgt sagen..