Jeg er med på at min side kan vises med Site Links, altså links til forskellige sider på sitet, hvor der bare vises en 'kategori-overskrift' Men i aftes opdagede jeg noget, for mig, nyt. (I andre kender det sikkert allerede, men jeg spørger fordi jeg ikke kender det ;-)) Pludselig er der hele sider på Google med titel og beskrivelse. Og der er ikke kun max 2 som der plejer. Der er nu 3 (og de 2 nederste virker umiddelbart til at være de sider, hvor der kommer flest besøgende fra Google, men det er jo nok ikke tilfældigt) Det er sikkert bare noget der er gået min næse forbi, men hvornår er Google begyndt at vise mere end 2 sider? Det synes jeg aldrig jeg har set før, og hvad skyldes det? (Mit site er dét der er vist i den røde boks) |
Det du har dér er ikke sitelinks, men såkaldte "indented listings" eller dobbelte søgeresultater. De skyldes, at du har mindst 3 af de mest relevante sider i top-10 for søgningen på stylingshop.dk.
Og ja, det er spritnyt, at Google igen er begyndt at kunne vise mere end to sider. Dit tilfælde er faktisk det første, jeg har set på dansk.