Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo til freelance webdesigner

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

kimedia:

Ohøj jeg er igang med at stable mit eget lille freelance webdesigner firma på benene... Og som enhver anden hjemmeside skal der jo være et logo/brand...

Her vil jeg poste dem, og håbe i kan give lidt feedback på dem, og gerne komme med forslag til forbedringer eller noget helt andet ;)

Den første synes jeg er flot - jeg kunne måske foreslå at give D'et en flot farve og lade hjertet være hvidt/udsparing. Musens ledning kommer lidt umotiveret ud af A'et - det kunne måske starte som en skillelinje mellem det øverste tekst og det nederste tekst - eller blot fri af A'et og med en mere fri form..

Bare et par idéer.

Vh. Bo

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 01:51

De 2 første er rigtig flotte, 1'eren er min favorit. Men jeg kan ikke se hvad hjertet har at gøre der. Spørger du mig skal det væk eller erstattes med noget andet.

Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 12:22

Uha det er faktisk en rigtig fedt layout til et logo, jeg vil lige prøve at hoppe i photoshop og lege lidt :)

Kimedia.dk  |  Kreativt oneman webbureau

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 15:17

Hej Kimida

Hvordan laver du dit ansigt på tegnebrættet, har overvejet noget præcist alla det til et nyt logo.
I givet fald, hvad skal du have for at lave sådan et bette billede?

Fra Karlslunde
Tilmeldt 24. Oct 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:18

Jeg synes, bedst om det øverste. 
Ville nok selv vælge et rødt hjerte. 
Måske med musens ledning nedenunder.
Mht. farver tænk på, hvor du skal bruge dit logo.
Brevpapir, annoncer, skal du reklamerer på din bil, hvilken farve har din bil, osv.

Fra København
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 17:41

kimedia:

Blot en lille ide jeg fik :P

Den ser rigtig fed ud synes jeg - anderledes, og noget man lægger meget mere mærke til end alle de andre eksempler!

Modtag tidsbestillinger på din hjemmeside med Zapla - bookingsystemet virker på alle hjemmesider og tilpasser sig automatisk dit design.

Tilmeldt 23. Oct 09
Skrevet kl. 16:23

Takker for dine råd...

Jeg har ikke nogen bil af tage hensyn til, men har da overvejet hvilke farver der skulle indgå i logoet og der er jeg mest til det helt alm sort da det for mig symbolisere at noget her ser godt ud, hvis jeg havde lavet et logo i rød og grøn synes jeg det minder om noget amatør agtigt... Men bare det med at finde den rigtige skrifttype kombineret med et flot logo ;)

Men mange tak :)

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 18:18

Mit bud:

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 23. Oct 09
Skrevet kl. 09:19

Ja det er jo også en mulighed hvilket faktisk giver mig en idee til næsten det samme, kan lige prøve at smide noget somme i photoshop... Men mange tak for ideen Rune :)

Tilmeldt 23. Oct 09
Skrevet kl. 09:25

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)