Hej Aminoer, Idag faldt jeg over et lidt spøjst link ved en google søgning. Jeg søgte på et "ord" og som nr. x på google.dk finder jeg FIRMANAVN A/S:
Da jeg så klikker ind på den sender den mig automatisk videre til deres forside? Jeg prøver herefter at slå javascript fra i min browser og her ser jeg så noget helt andet, nemlig en side med tekst. En masse tekst.
Mit spørgsmål til Jer SEO eksperter: Er det her "lovligt" ifølge googles retningslinier? Det jeg tænker er at det ikke er lovligt, da den søgende ingen ting får ud af det han har søgt efter, da han automatisk bliver ledt væk fra den reelle tekst side og over på forsiden...
Er der SEO firmaer der gør det her ved derres kunder? For hvis der er det, er det så ikke katastrofalt? Det er jo på kundens domæne de laver det her. Eller er det mig der tager fejl? |
Uden at være ekspert vil jeg tro der er et problem.
Men vil egentlig hellere fokusere på dit indlæg frem for dit spørgsmål.
Jeg finder det lidt mærkeligt at du i dit første indlæg med en ny profil vælger at hænge (hvad jeg tror) er en konkurrent til tørre. Jeg syntes du burde benytte din rigtige profil og stå ved dine indlæg.
Nu er fluefiskeri ikke den størete branche her på amino, og det er bla det der sender mine tanker hen på en anden amino der netop sælger disse produkter.
Uanset om du er denne person eller ej, så er min personlige mening at man ikke hænger folk ud på denne måde. Konkurrent eller ej. Du ville godt have kunne få svar på dit spørgsmål uden at nævne navne.
Det er blot min mening og det er ikke alle der deler den. Jeg syntes dog ikke sabotage af konkurrenter er ok.