Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god ide?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle andre steder hvor der kommer turister har det - blot ikke i Danmark. Kan ideen holde med at holde såkaldte pubcrawls? Er sikker på at man kan få cafeer, værtshuse samt afsluttende diskotek med på ideen, med drinks til forholdsvis beskedne priser mod at de får vist deres sted frem til de deltagende.

Målgruppen kan være turister. Kan dog også sagtens forestille mig, at en flot venner tilslutter sig en fredag/lørdag aften for at prøve lidt andet end det sædvanlige.

Håber på lidt feed-back,

Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:21

ideen findes allerede der er engang imellem pubcrawl i kbh ved jeg arrengeret af dkbn.

men ved ikke om man kan lave andre steder.

mvh

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:01

Der har før været pubcrawl i Holstebro Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:29

jeg har selv været til pubcrawl i københavn. det var sku fedt nok. vi var måske 100 mennesker.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:50

I stedet for at jagte turister, som kan være svære at gafle, og som primært er i DK i sommermånederne, så kunne du vel arrangere pubcrawl for dem i dit lokal samfund, alternativt i en anden by... Er sikker på du nemt kan samle en busfuld unge mennesker der er friske på fis og ballade i nabobyen eller alternativt en af storbyerne som Ålborg, Århus, Odense eller KBH...

MVH

Billige Hugo Boss Solbriller

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)