I Google Analytics under Trafikkilder/søgeord kan jeg se hvor mange besøgende der har været på hvert søge ord Og nederst i listen kan jeg se at der har været 0 besøg på nogle søgeord er det en fejl i Analytics? Hilsen Henrik
Jeg vil tro at det er en fejl. Jeg kan godt genskabe problemet på en af mine store hjemmesider hvor der også er et par stykker som der står 0 ud for. Jeg vil tro at det er fordi at listen Google laver over søgeord dækker over en længere periode end det tidsrum vi har valgt, og derfor står der 0 ud fra et par stykker.
Så jeg vil blot tro at der faktisk ER tale om 0 klik i den periode du har valgt. At man så kan se søgeordene er jo ikke direkte en fejl. :-)
Som jeg husker forklaringen på 0 besøgende på et søgeord, kan det fremkomme, hvis jeg først søger på et ord, klikker ind på din hjemmeside og herefter straks søger på et andet ord og klikker ind igen. Der vil Analytics ikke dobbelttælle mit besøg, men gerne vise dig som hjemmesideejer, hvilke søgeord jeg har brugt for at finde din side.