Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der fejl i Google Analytics...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

I Google Analytics under Trafikkilder/søgeord kan jeg se hvor mange besøgende der har været på hvert søge ord
Og nederst i listen kan jeg se at der har været 0 besøg på nogle søgeord er det en fejl i Analytics?
Hilsen
Henrik

Sex i det fri aftaler og frække steder

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 09:06

Jeg vil tro at det er en fejl. Jeg kan godt genskabe problemet på en af mine store hjemmesider hvor der også er et par stykker som der står 0 ud for. Jeg vil tro at det er fordi at listen Google laver over søgeord dækker over en længere periode end det tidsrum vi har valgt, og derfor står der 0 ud fra et par stykker.

Så jeg vil blot tro at der faktisk ER tale om 0 klik i den periode du har valgt. At man så kan se søgeordene er jo ikke direkte en fejl. :-)

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som jeg husker forklaringen på 0 besøgende på et søgeord, kan det fremkomme, hvis jeg først søger på et ord, klikker ind på din hjemmeside og herefter straks søger på et andet ord og klikker ind igen. Der vil Analytics ikke dobbelttælle mit besøg, men gerne vise dig som hjemmesideejer, hvilke søgeord jeg har brugt for at finde din side.

Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:54

Anders det kan jeg ikke få til at passe

fordi hvis jeg vælger at lave en rapport der starter fra dag 1 så ser jeg stadig at der er søgeord med 0 klik

Hilsen

Henrik

Sex i det fri aftaler og frække steder

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 19:32
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)