Nu er det så min tur til at finde på navne, til et potentielt projekt Det er en slags outlet med dame artikler indenfor hårpleje, kosmetik, hudpleje, hårfjerner, parfume, ja faktisk alt muligt i den dur. Der bliver opkøbt i restpartier, så det kan ændre sig meget efter sæsonerne hvad der er, dog vil der altid være noget i alle kategorierne, udvalget og mærkerne kan bare skifte. alt til meget fordelagtige priser. Det er udelukkende en webshop, og butiksnavnet bliver derfor også domænenavnet. Det skal jo være lidt chickt og behøver ikke hedde noget med outlet, selvom jeg ikke afviser muligheden, folk skal jo vide hvad de kommer ind til når de trykker ind på siden. Det skal være .dk domæne. håber der er nogen der tør komme med et bud, da jeg selv er lidt blank på navneområdet.
|
Rose:Nu er det så min tur til at finde på navne, til et potentielt projekt
Det er en slags outlet med dame artikler indenfor hårpleje, kosmetik, hudpleje, hårfjerner, parfume, ja faktisk alt muligt i den dur.
Der bliver opkøbt i restpartier, så det kan ændre sig meget efter sæsonerne hvad der er, dog vil der altid være noget i alle kategorierne, udvalget og mærkerne kan bare skifte.
alt til meget fordelagtige priser.
Det er udelukkende en webshop, og butiksnavnet bliver derfor også domænenavnet. Det skal jo være lidt chickt og behøver ikke hedde noget med outlet, selvom jeg ikke afviser muligheden, folk skal jo vide hvad de kommer ind til når de trykker ind på siden.
Det skal være .dk domæne.
håber der er nogen der tør komme med et bud, da jeg selv er lidt blank på navneområdet.
Du har selv nævnt det og chickt.dk er ledigt