Dato: 30-09-2006 16:51:58 Forfatter: Jakob Søndergård
Dato: 29-09-2006 23:31:11 Forfatter: Martin Tygsen Tillader lige at ligge et lille indlæg, så jeg får en mail når du engang har regnet de 2 algoritmer ud og sammenlignet dem Held og lykke.
Og jeg følger dit eksempel... :)
Der findes en "Abonnér på tråden" knap øverst i alle tråde. Beklager forstyrelsen.
Er lige med på en lytter.. konspirationteorier er altid god hyggelæsning
Da google og MSN er benhårde konkurenter, der i allerhøjeste grad beskytter deres ting med patenter, nægter jeg simpelthen at tro det. Desuden er der nu nogle store kanoner indenfor SEO der nok længe ville have opdaget det hvis det var sådan (Som Mikkel feks.)
Ja, et hurtigt besøg i Holland (helst Amsterdam) kan bestemt godt forbedre resultaterne i søgemaskiner, særligt hvis man besøger en af deres dejlige cafeer :)
Af andre gode Google tips kan nævnes "Google Chanting" (alt efter trosretning kan man udfærdige sine egne chants der passer en. Det vigtige er bare at de gentages dagligt under behørige religiøse omstændigheder ... røgelse, sterinlys osv ...). Og så skal man jo ikke glemme at være god ved dyrene - husk hvad det egentligt er Google bygger på: PigeonRank.
enten ryder du for lidt, det forkerte eller også rammer du 2 forskellige datacentre hos Google. Positioneringen kan være meget forskellige mellem de enkelte datacentre.