Hvordan får jeg et link til at virke. Jeg mener hvordan skal jeg skrive min hjemmeside så folk blot skal klikke på den? |
tryk på html og dette sæt <a href="domæne.dk">ankertekst</a>
Hvordan får jeg et link til at virke. Jeg mener hvordan skal jeg skrive min hjemmeside så folk blot skal klikke på den? |
Beklager men jeg forstår absolut intet af hvad du lige skrev Hvor kan man trykke på html |
i "Svar" menuen, hvor du også kan vælge |
Når du skriver et indlæg eller din signatur, har du mulighed for at trykke på en knap der hedder html. så åbner et nyt vindue, der skal du smide det stykke kode ind også kan man tykkesig vide til din side via ankerteksten. <a href="domæne.dk">ankertekst</a> |
også stavede jeg lige din side forkert... Jeg stopper her. |
Når jeg nu går ind og skriver som du siger lykkedes det mig at få et link på men det linker til min profilside. Og når jeg går ind igen har den ændret sig fra hvad jeg skrev? Nu står der <a href="/user/EditProfile.aspx/blaekogprint.dk">Blæk & Print</a></p> men det var jo ikke det jeg skrev - jeg skrev: <a href="blaekogprint.dk">Blæk & Print</a> |
Men teksten ændrer sig
Nu skriver den <a href="/user/EditProfile.aspx/blaekogprint.dk">Blæk & Print</a></p> Men jeg skrev <a href="blaekogprint.dk">Blæk & Print</a> |