Leder efter et transportfirma der er effektiv dvs.leverer-henter(i Danmark) hurtigt og som har rimelige priser. Vil gerne høre om nogle gode erfaringer
Kan godt være at jeg skulle have beskrivet det lidt bedre.......se her kommer det
Skal bruge et transportfirma der kan finde ud af at transportere (håndlavet økohudpleje i GLASFLASKER) i små mængder.
Har prøvet DPD og de har ødelagt mine varer hele 2 gange, så det må gerne være et transportfirma der har prøvet det før dvs. prøvet at transportere glas
G2A Danmark ApS kan hjælpe dig, skriv til ki@g2a.dk eller ring 60637676 så kan de hjælpe, men det vil hjælpe hvis du er lidt mere specifik med beskrivelse af varens art, vægt og dimensioner.
Mvh
Karsten
Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |
Skal bruge et transportfirma der kan finde ud af at transportere (håndlavet økohudpleje i GLASFLASKER) i små mængder.
Har prøvet DPD og de har ødelagt mine varer hele 2 gange, så det må gerne være et transportfirma der har prøvet det før dvs. prøvet at transportere glas
Hej
Nu er det jo ikke fordi det burde være nogen videnskab af transportere flasker med indhold, det har DPD gjort for et utal gange for mig uden problemer.
Umidelbart er mit bud at det handler om at din emballage ikke er god nok, har du iøvrigt husket at komme "skrøbelig gods" mærkater på kasserne ?
G2A Danmark ApS kan hjælpe dig, skriv til ki@g2a.dk eller ring 60637676 så kan de hjælpe, men det vil hjælpe hvis du er lidt mere specifik med beskrivelse af varens art, vægt og dimensioner.
Karsten det skulle vel ikke være dit eget firma du anbefaler til opgaven?
Uanset hvilken aktør man bruger, er det meget vigtigt med selve indpakningen.
Pakken skal kunne tåle at sparkes til, trampes på og må ikke være løs indeni pakken.
Helt sikkert er formstøbt plast, men er ikke billigt.