Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvågning af dine konkurrenters priser - interesseret?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Ville du som ejer af en webshop, være interesseret i en systematisk indsamling af dine konkurrenters priser, så du kunne bruge dette i forhold til din egen prissætning?

Et eksempel kunne være, at du har et produkt, og konkurrenten har et magen til.

Du sælger det til 150 kroner - konkurrenten til 145 - men du har ikke opdaget, at han har sænket prisen.
Ville det være interessant at få et sådan overblik for dig? Altså en samlet oversigt over prisen pr. produkt hos alle dine konkurrenter, så du kunne matche eller underbyde deres priser? 

Det er et koncept, som fungerer helt legitimt i fx. rejsebranchen.

På forhånd tak!

Mange hilsner,

Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Århus
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 14:04

Jeg er helt sikker på, at det er et system, som mange webshop ejere vil have nytte af. Samtidig eksisterer der ligende systemer der er veletableret i forvejen, såsom EDBpriser.dk og alle søster siderne.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:12

Det ville være interessant, men afhænger meget af prisen på selve ydelsen...

Dertil skal man kunne til og fravælge de konkurrenter man ønsker at følge, så det bliver custommade ;D

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:22

Jeg har en ung pige til at tjekke priser på mobiler, taletid og bredbånd hos næsten alle danske teleselskaber dagligt, så jeg kan opdatere priserne på mine hjemmesider. Det koster mig 100 kr. om dagen og så tjekker hun endda også alle mine udgående links, så din service skal være billigere end det Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Fra  Tame Skrevet kl. 14:22

Kenneth Dambo:

Jeg er helt sikker på, at det er et system, som mange webshop ejere vil have nytte af. Samtidig eksisterer der ligende systemer der er veletableret i forvejen, såsom EDBpriser.dk og alle søster siderne.

Tak for feedback. Og du har ret - til de større varegrupper, der findes der selvfølgelig prisdatabaserne. Jeg har dog lidt udvidede tanker med projektet, som går et pænt stykke forbi det niveau :-)

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Fra  Tame Skrevet kl. 14:24

Nicolaj:

Jeg har en ung pige til at tjekke priser på mobiler, taletid og bredbånd hos næsten alle danske teleselskaber dagligt, så jeg kan opdatere priserne på mine hjemmesider. Det koster mig 100 kr. om dagen og så tjekker hun endda også alle mine udgående links, så din service skal være billigere end det Big Smile

Jeg kan lide din tilgangsvinkel :-)... konsistent markedsovervågning! 2000 kr. om måneden er hermed noteret som max ;-) hehe..

Tak for feedback!

Mange hilsner,

Christian

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Fra  Tame Skrevet kl. 14:25

Custommade er en naturlighed.. ellers giver det ingen mening. 

Tak for feedback! :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:31

Hej Christian

Kan du ikke sende mig en PM om projektet eller ringe på 61 28 83 84. Jeg har en leverandørservice, hvor der kunne opstå et smukt samarbejde, hvis du render derhenad som jeg tror....

Mvh.

Michael Kousgaard

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)