Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mødebooking No cure no pay

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jul 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Da vi har netop flyttet til nye og større lokaler og derved har fået plads til et par ekstra dygtige konsulenter vil vi lige benytte siden her på at gøre opmærksom på markedets billigste løsninger inden for mødebooking

Vi arbejder ALTID efter "No cure no pay" systemet der sikre at du kun betaler for de ydelser du rent faktisk får leveret, åltså ingen timeløn, opstarts gebyre eller lign

Vi laver gerne en gratis test af jeres produkt/ydelser inden opstart af samarbejdsaftale

Gratis kvalitets sikring af alle booket møder og salg

Se gerne mere på www.callz.dk eller skriv gerne for uforpligtende tilbud til al@callz.dk   

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:02

Hej navnebroder

Er det med vilje at i ikke oplyser et telefonummer, cvr-nummer eller en adresse på jeres hjemmeside?

Jeg ville egentligt forvente at en virksomhed der arbejder med telefonen som det primære arbejdsredskab kan kontaktes pr. telefon.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:10
Tilmeldt 21. Jul 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 10:25

Anders Christensen:

Hej navnebroder

Er det med vilje at i ikke oplyser et telefonummer, cvr-nummer eller en adresse på jeres hjemmeside?

Jeg ville egentligt forvente at en virksomhed der arbejder med telefonen som det primære arbejdsredskab kan kontaktes pr. telefon.

Hej Anders

Du er vist lige en kende hurtigt ude med riven her makker :-)

Adresse og cvr-nummer står anført på siden, da vi som jeg skriver i mit inlæg lige er flyttet til nye lokaler har der i en periode været et mindre hul i vores telefon forbindelse derfor er dette slettet, for et firma der arbejder med telefonen som arbejdsredskab kan jo ikke lade deres kunder ringe forgæves vel :-)

Men just 4 you har jeg da været inde og tilføre 2 mobil numre hvor jeg og min partner kan kontaktes :-)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:13

AndersLund:

Du er vist lige en kende hurtigt ude med riven her makker :-)

Adresse og cvr-nummer står anført på siden, da vi som jeg skriver i mit inlæg lige er flyttet til nye lokaler har der i en periode været et mindre hul i vores telefon forbindelse derfor er dette slettet, for et firma der arbejder med telefonen som arbejdsredskab kan jo ikke lade deres kunder ringe forgæves vel :-)

Men just 4 you har jeg da været inde og tilføre 2 mobil numre hvor jeg og min partner kan kontaktes :-)

Hej Anders, det var nu ikke for at være ude med riven, mere ment som kontruktiv kritik - Der er så mange brodne kar i den telemarketingsbranchen at det for mig at se er et plus at fremstå så troværdig som mulig :)

Så hatten af for at du har taget det til dig og smidt nogle telefonumre på siden! :-)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)