Hej Anders Det lyder faktisk meget godt, men det er desværre over mit budget. Men tak for tilbuddet. Mvh Kristian |
Har sendt dig en mail Kristian :)
Hej Anders Det lyder faktisk meget godt, men det er desværre over mit budget. Men tak for tilbuddet. Mvh Kristian |
Har sendt dig en mail Kristian :) |
Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)
Hej Kristian,
jeg har ligeledes en færdig webshop til salg, men det ville være fordelagtigt hvis du evt. satte et max på hvilken pris du ønsker at give :-) Snakker vi at 25.000 er for meget, eller er 100.000 for meget, eller er 200.000 for meget.
|
Mange tak fordi du tænkte på os |
OpretGratis.dk er til salg da jeg ikke bruger den mere. Dog er det ikke en direkte "webshop" men der er muligheder i at få reklamer på siden og tjene den vej For mere info: friisinvest@gmail.com Mikkel |
Hvad er det for nogle varer, som du sælger Anders? Hvor stort m3 kræver dit varelager? Hvor mange år har du været i gang? Mvh Holger |
Lyder spændende, men er der reelt ikke tale om MLM? Mvh Holger |
Hej Holger
Det bestemmer man selv, man kan nøjes med e-handel og så bygge en kundekreds, der køber på nettet - eller man kan bygge et salgsnetværk op. (lidt ligesom at nogen bare har en købmandsforretning, og andre bygger et butikskæde).
Mvh Lillian |