Hej Jørgen
Tillykke med dit valg. Jeg er aldrig konverteret - har altid haft apple siden de første kom på markedet. Så jeg har fulgt tråden her med interesse og undladt at kommentere, da du jo kun ville høre fra de som har skiftet fra pc til mac - hvilket er fornuftigt da det jo er den situation du står i.
Men nu du har bestemt dig, vil jeg da lige sige, at du helt sikkert bliver lige så høj af mac'en som af telefonen. Det er en ultrafed oplevelse blot at se designet - der er ikke en overflødig knap eller blinkende dioder - og ikke et klistermærke.... startknappen er totalt integreret så du næsten ikke kan se den - det er bare SÅ lækkert. Og efter blondinebemærkningerne, så er den selvfølgelig også super at arbejde på. Stabil, hurtig og skærmen er knivskarp.
Jeg har lige fået den nye iphone for nogle uger siden - alt for sent - for den er jo lige så lækker 
Nå, men held og lykke med købet - og lad os da lige få en tilbagemelding om hvad du synes 
I øvrigt må man da sige at det er imponerende at apple har indtaget 10% af markedet - i forhold til at det er et luksusprodukt og du ikke finder dem på tilbud rundt omkring. Det synes jeg faktisk er ret godt klaret.