Nå, nu har jeg efterhånden haft Mac i nogle måneder og jeg lovede vist at vende tilbage med en melding omkring mine oplevelser med at konvertere fra PC til Mac 
Jeg har endnu ikke fået armene ned. Jeg må indrømme at jeg er helt solgt til denne Mac-verden, så der er både købt Mac Book Air, 27" Imac, Time Capsule, Apple TV, Mobile Me osv, (udover min Iphone, som jeg nu har haft i flere år).
Ja, det tager lige et par uger. før man er helt dus med en Mac, når man kommer fra PC-verdenen, men så begynder man efterhånden også at holde mere og mere af det hele. Det er lidt ligesom at blive budt velkommen i en helt ny godt sammentømret familie, hvor alle kender hinanden og hvor alle ved hvad hinanden tænker og mener, fordi de netop er denne sammentømrede familie. Gav det mening?
Jeg har indtil nu forsøgt at klare mig med Iwork og altså uden MS Office, men må indrømme, at det begynder at irritere mig med de forskellige fil-formater, så nu er der bestilt en MS-Office.
Af gammel vane, troede jeg faktisk at jeg kom til at savne MS Outlook, men det gør jeg på ingen måde. Jeg klarer mig fint med Mac´s standard mail-program. Det fungerer helt fint til mit brug og så har jeg alle mine mail-konti samlet ét og samme sted - både privat-, firma-, gmail- og hotmail-konti.
I det hele tager er jeg bare vild med den integration Mac skaber mellem alle programmerne, det lækre design, tastaturet, ja kort sagt det hele. I love it!!!
Så overvejer du, ligesom jeg gjorde, at skifte helt eller delvist til Mac, så kan jeg kun sige: Just do it! 
Dbh Jørgen