Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg lave SEO for alle mine produkter eller skal jeg vælge nogle hovedprodukter?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at starte en webshop med nogle forskellige produkter.

Skal jeg lave SEO for alle produkterne eller skal jeg vælge nogle enkelte produktgrupper eks. tastaturer, som jeg vælger at sætte alt fouks på?

Grunden til at jeg tænker på dette, at jeg ikke måske ikke tror man kommer højt nok op i søge maskinen på eks. 50 forskellige produkter. Hvorimod hvis man fokuserer på 4 produktgrupper, så kommer man højere op.

Hvad ville i anbefale?

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 18:01

Det kommer vel an på hvad du har tid til. Der er jo mere arbejde i at lave det for alle produktgrupper ifht. nogle udvalgte.

Jeg ville nok udvælge nogle produktgrupper med højt dækningsbidrag og så starte med dem og se om det giver noget.

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 18:01

Det vil typisk være lettere at komme højt op i søgeresultatet på enkelte produkter, da du her ofte er ude i "long tail" søgesætninger. Disse søgeord er også ofte dem der konvertere bedst i forhold til trafikmængden. Men det gælder jo selvfølgelig om at prioritere din tid og dine penge. Smile

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 18:03

Hej Computerhjlæp,

Det vil være en god ide at lave en søgeordsanalyse hvor du finder de ord hvor der er mindst konkurrence på. Så kan du senere hen når du har fået en god bunke indgående links kigge på ord der er lidt mere konkurrence på.

Tilmeldt 27. Sep 07
Skrevet kl. 18:21

Jeg har tænkt mig om 6 mdr ca. at få et firma til at gennemtæve min hjemmeside med en omgang søgemaskineoptimering, da jeg ikke har voldsomt meget forstand på det.
Jeg har kun læst en bog om emnet.

Gider i måske fortælle mig hvordan jeg laver en søgeordsanalyse, hvor jeg finder de ting som der er mindst konkurrence på?

Så villeg jeg blive superglad for jeres hjælp :-)

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 18:28

Det er fint du selv vil i gang med optimeringen, men husk på at hvis du laver fejl nu vil det blive dyrere i sidste ende, når du skal have en anden til at tage over. (Ved selvfølgelig ikke hvor meget du er inde i emnet og hvor meget erfaring du har)

Du kan starte med at tjekke søgeordene her: https://adwords.google.dk/select/KeywordToolExternal

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 27. Sep 07
Skrevet kl. 21:25

Super!

Det kigger jeg sgu på:-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)