Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For meget SEO tekst?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 138
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi har indsat noget SEO tekst på vores webshop inde under Hukommelseskort.

Synes i det skal rykkes længere ned? - eller evt. helt ned i bunden?

Og mener i at det forstyrrer at teksten står der hvor den står?

På forhånd tak

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 18:24

Hej Silvan,

Jeg synes, at teksten står rigtigt fint dér. Den er så langt nede, at de færreste brugere vil blive distraheret af den, hvis de roder rundt på siden selv eller ved, hvad de vil have. Og indholdet er fint brugbart for de besøgende, der rent faktisk måtte være interesseret i det.

Tilmeldt 26. Sep 09
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 18:27

Syntes den er helt fin som den er.

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 10:38

Jeg synes teksten står helt fint, hvor det er placeret. En ide kunne måske være at vælge den fontfarve i har under billederne - synes personligt det ville passe bedre på siden.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 10:47

Det står helt fint. Ingen grund til at ændre på det. Selvom du kalder den "seo tekst", så vil nogen helt sikkert finde den interessant. Jeg læste den faktisk :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 15:20

Frank Hellerup Madsen:

Hej Silvan,

Jeg synes, at teksten står rigtigt fint dér. Den er så langt nede, at de færreste brugere vil blive distraheret af den, hvis de roder rundt på siden selv eller ved, hvad de vil have. Og indholdet er fint brugbart for de besøgende, der rent faktisk måtte være interesseret i det.

Hej Frank

Tak for dit svar.

Vi mener også selv at det står fint og ikke forstyrer nogen. Kan du fortælle os hvad du mener mht selve teksten om der er noget du måske ville ændre mht søgeoptimeringen? Vi har prøvet at holde os på et niveau så der ikke er for mange links i forhold til teksten.

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 15:25

Hej

Tak for din kommentar.

Ja, selve designet bliver ændret her snart da vi er igang med at implementere det nye design på webshopen og dermed bliver alt ændret.

Du kan evt. tage et kig på vores engelske shop hvor vi lige har implementeret det nye design og er igang med at arbejde på den så den er ikke helt færdig endnu.

MyTrendyPhone.com

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 15:30

Rasmus Hoeks:

Det står helt fint. Ingen grund til at ændre på det. Selvom du kalder den "seo tekst", så vil nogen helt sikkert finde den interessant. Jeg læste den faktisk :)

Hej Rasmus

Ja, man kan sige at meningen er jo at det skal være en SEO tekst men samtidig hvis folk skulle falde over den så ville den kunne vejlede dem lidt omkring hukommelseskort. Så det er lidt en blanding men mest pga. søgeoptimering.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)